Skip to main content

Goedemorgen,

 

Ons contract loopt in november af. Ik zou graag willen weten of ik kan een nieuw contract kan afsluiten waarbij ik KPN super wifi kan ontvangen. Er zijn tenslotte leuke voordelen voor nieuwe klanten maar voor klanten die al jaren meelopen is het erg schaars.

 

Grt,

Robert

Hallo @Internetsurfer,

Helaas geldt deze actie alleen voor nieuwe klanten die minimaal 6 maanden geen klant bij KPN zijn geweest.  Het is helaas niet mogelijk om je abonnement te verlengen om deze superwifi punten te ontvangen. 
Wist je dat je met de wifi manager ook je wifi kan optimaliseren? Als je tweemaal onder de 20mbits meet kom je in aanmerking voor gratis experia wifi punten. Deze punten hebben wel als nadeel dat deze bedraad aangesloten moeten worden en dat ze alleen worden verstrekt als je snelheid minder dan 20mbits is.  


Bestaande klanten krijgen flinke korting op de SuperWiFi's:

 


Hoi @Internetsurfer, ik zie dat jouw vraag al beantwoord is. Je abonnement blijft gewoon doorlopen. Wil je de SuperWiFi's, dan kan je deze met een leuke korting aanschaffen. Verder bieden we trouwe klanten die meerdere producten combineren mooie voordelen