Skip to main content

Ik heb een Experiabox ZX V10 H220N. De box in inmiddels knap geel geworden, wordt naar mijn idee erg warm en moet zeer regelmatig gereset worden. Is deze box langzamerhand niet aan vervanging toe?

En zo ja, hoe ga ik dat regelen?

met vriendelijke groet,
Pim van der Heyden

Welkom @Pim78 

 

Deze experiabox is inderdaad aan vervanging toe.

Je kunt ook bellen naar 0800 0402 (gratis)
Of chatten via de LiveChat functie

Of wachten tot webcare dit topic binnenkort tegenkomt.
Mocht je dat willen zet dan vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan hebben ze gelijk de gegevens bij de hand.

Dus, vanwege privacy niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken. 

Laat je even weten? Als je het hier geregeld wil hebben👍

 

 


Supersnelle reactie! Ja ik wil het hier graag geregeld hebben, gegevens in profiel zijn op orde.

Thx!


Prima dan is het wachten op een moderator , die reageren doorgaans binnen 48 uur.


Hey @Pim78, welkom op het KPN forum. Leuk dat je de community een vraag stelt 🙂 Het modem dat je in bezit hebt toont al enkele ouderdomsverschijnselen. Dit komt de gebruikservaring niet ten goede. Mooi moment om afscheid te nemen en een nieuwe Experiabox te installeren. 

Mooi antwoord van Tycha, topper! Ik heb daar nog een kleine toevoeging aan, op onze site: Apparatuur controleren en omruilen kun je verouderde apparatuur gratis omwisselen. Let op, het modem moet wel aangesloten zijn ander vindt de online tool de gegevens van je apparatuur niet. 

Wil je dat eens proberen? 


Dag Nadia,

Ik heb de site geprobeerd, krijg echter de melding: Uit onze administratie blijkt dat je (mogelijk) geen Interactieve TV van KPN hebt. Je kunt daarom geen gebruik maken van deze Servicetool

Ik heb inderdaad geen TV van KPN.

Dat werkt dus niet, ik hoot graag hoe nu verder.

 


@Nadia

Volgens dit topic  https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/tv-ontvanger-arcadyan-hmb-2260-rookt-488637

ruilt de tool alleen de Motorola om, graag duidelijkheid hierover? Zie ook https://forum.kpn.com/internet-9/traag-internet-en-trage-wifi-488681#post900811


Duidelijk, @Pim78. Zonder tv, werkt het inderdaad niet.  De tool is bedoeld om jouw apparatuur gereed te maken voor onder andere Netflix op de tv-ontvanger. Aanname van mij, dat je ook tv van KPN afneemt. Met de tool was je meteen klaar voor de toekomst. Mea culpa :upside_down:

Ik heb een omruilverzoek voor je aangemaakt. Na het weekend, maandag 2 maart kun je jouw nieuwe modem ophalen bij een PostNL punt bij jou in de buurt. Hierover ontvang je een bevestiging-sms. Vergeet niet de oude Experiabox (+stroomadapter) te verpakken in een oude door en mee te nemen. Je kunt deze daar achterlaten. Vergeet niet het retouradres op de doos te noteren:

KPN
Antwoordnummer 10119
2400 VB Alphen aan den Rijn


Nou is het mij nog niet duidelijk , of de tool nu wel of niet een V7 omruilt @Nadia ?


Nou is het mij nog niet duidelijk , of de tool nu wel of niet een V7 omruilt @Nadia ?

De V7 is niet geschikt om Netflix en apps op de tv-ontvanger te tonen. De tool controleert de aangesloten apparatuur thuis zoals; de tv-ontvanger(s) en het modem. 
Mogelijk dat modemwissel via de tool niet (meer) werkt, dat moet ik voor de zekerheid even navragen. Of, dat het in de case die je aandraagt toevallig de tool niet werkte (update?)
Anyway, ik kom er op terug , @Tycha ;)


Oké afwachten, dankjewel


Er wordt wel eens gemopperd op KPN, maar ik ervaar nu toch een supersnelle reactie en nog belangrijker,…. een oplossing.

Complimenten!
:clap:


Er wordt wel eens gemopperd op KPN, maar ik ervaar nu toch een supersnelle reactie en nog belangrijker,…. een oplossing.

Complimenten!
:clap:

:blush:


Reageer