Skip to main content

Heb de experiabox v7, is het mogelijk deze te ruilen voor een nieuwere versie?   Ik wil bv graag een gastennetwerk inrichten.  Met die oude kan dat niet.

@nahpets69  Dank je wel. Ik zie dat het inderdaad om een oud beestje gaat die ook wat kuren begint te vertonen. Ik heb een nieuw exemplaar opgestuurd naar een servicepunt in de buurt. Je ontvangt straks een sms met daarin alle details. Mocht je daar verder nog vragen over hebben dan hoor ik dat graag. Ik wens je anders een hele fijne dag verder 🙂


Ah geweldig, snelle service, bedankt!

SMS ontvangen, en daarin staat dat ik de defecte/oude moet meenemen ter omruiling.   Ik wil eigenlijk eerst de nieuwe ophalen, kijken of ik die in het weekend aan de praat krijg, en daarna de oude pas opsturen.  Kan dat ook?


Nee het is omruilen. U moet de oude inleveren anders krijgt u geen nieuwe mee.


Helaas geeft het postkantoor alleen het pakje af als je de oude verpakt en voorzien van het antwoordnummer inlevert. Dit omdat er in het verleden veel apparatuur van KPN (eigendom KPN) op marktplaats verschijnt / verscheen.


omgeruild...


omgeruild...

 

Is het aansluiten en instellen gelukt? Ik ben benieuwd of alles nu naar wens werkt. Als ik nog iets voor je kan doen dan help ik graag! 


Ja prima gelukt, stond ervan te kijken dat alle oude instellingen direct in het nieuwe modem stonden.👍👍

Wifi wachtwoord heb ik wel veranderd, werkte ook een tijdje maar dat is na een paar uur automatisch weer terug naar het oude wachtwoord veranderd.  Kan dat?


@nahpets69 Fijn om te horen dat het gelukt is. Heb je in het verleden misschien de service- of installatietool van KPN voor Wifi gebruikt? Dan worden deze gegevens automatisch in de nieuwe Experia Box geplaatst. Mocht je het willen wijzigen dan kun je dat hier doen. Ik hoor graag of het gelukt is!


Ja hoor alles prima gelukt dankjewel!


@nahpets69 Kijk dat zijn goede berichten 🙂 . Fijn om te horen dat het gelukt is! Plaats gerust nog even een topic als je ons in de toekomst nodig hebt.


Reageer