Skip to main content

@Fred1954 ik heb aansturing voor je gedaan. Als het goed is wordt de korting binnenkort verplaatst naar het vaste product. 

Moge @Bram kun je deze aansturing ook voor de overige ex Telfort leden realiseren zodat het issue wordt recht getrokken voor alle betrokkenen.

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hi @arjanhs! Ik heb in dit geval een eigen topic voor je aangemaakt. Ik ga aansturing voor je doen en zal je laten weten wanneer de korting is verplaatst! :relaxed:


Hi @arjanhs! Ik heb in dit geval een eigen topic voor je aangemaakt. Ik ga aansturing voor je doen en zal je laten weten wanneer de korting is verplaatst! :relaxed:

Thanks @Bram_ 


@arjanhs ik heb geen aansturing kunnen doen omdat er sprake is van een open bestellen die eerder in januari gedaan is. Ik heb hiervoor een ticket gestart. Zou je hier kunnen laten weten als je een melding hebt gekregen dat het is opgelost? Zodra dit is opgelost laat ik de korting verplaatsen en dan moet alles klaar zijn! :relaxed:


@arjanhs ik heb geen aansturing kunnen doen omdat er sprake is van een open bestellen die eerder in januari gedaan is. Ik heb hiervoor een ticket gestart. Zou je hier kunnen laten weten als je een melding hebt gekregen dat het is opgelost? Zodra dit is opgelost laat ik de korting verplaatsen en dan moet alles klaar zijn! :relaxed:

Ja natuurlijk houd ik je daarvan op de hoogte @Bram_, weet je ook hoe ik die informatie ga krijgen als het opgelost is? Maar een bestelling van januari? Die zou dan toch allang verwerkt moeten zijn ?


Dat klopt @arjanhs. Die had al lang door moeten zijn. Om die reden heb ik het ook doorgezet naar de technische dienst. Meestal is het een kwestie van ergens een vinkje in een systeem die niet gezet is. Wat het in dit geval precies is weet ik niet, dat gaat de technische dienst uitzoeken. Je hoort per mail of SMS op de hoogte gebracht te worden. 


Dat klopt @arjanhs. Die had al lang door moeten zijn. Om die reden heb ik het ook doorgezet naar de technische dienst. Meestal is het een kwestie van ergens een vinkje in een systeem die niet gezet is. Wat het in dit geval precies is weet ik niet, dat gaat de technische dienst uitzoeken. Je hoort per mail of SMS op de hoogte gebracht te worden. 

Ik ben inmiddels gebeld door een van je collega's en die zou weer een mail sturen om het verzoek tot oplossen door te sturen. Hij zou mij terug bellen over het verloop hier van, hopelijk krijg ik er snel antwoord op zodat het opgelost gaat worden.


Tot op heden nog geen reactie gehad van je collega @Bram_ hopelijk komt hij snel met een oplossing.


@Bram_ inmiddels heb ik begrepen dat de open bestelling is door gezet en dat de gewenste aanpassing zou kunnen worden uitgevoerd. Dank voor je hulp tot zover.


@arjanhs ik snap niet goed waarom je geen reactie hebt gehad maar ik zie wel dat het probleem opgelost is. Omdat dit zo is heb ik een mail gestuurd met de vraag de korting om te zetten. Dit zou binnen 5 werkdagen klaar moeten zijn! :relaxed:


Ja begrijp ik ook niet helemaal, maar ben blij dat het opgelost is. Ik zal met vijf dagen even weer kijken en je laten weten als ik het terug kan vinden. Dank tot zover @Bram_ 


Zie net dat de korting is verplaatst, dank je @Bram_