Skip to main content
Beantwoord

verplicht Monteur bij overstap van telfort

  • December 12, 2019
  • 6 reacties
  • 265 keer bekeken

Hallo, ik stap per Januari over van Telfort naar KPN. 

Nu is het voor mij geen probleem om alles zelf aan te sluiten en in te stellen, dus ik koos voor géén monteur. 

Ik kreeg later een e-mail dat bij deze overstap een monteur verplicht is en ik een datum moest inplannen. 

 

Nu is mijn vraag wat de monteur komt doen aangezien ik van Telfort (KPN) overstap naar hetzelfde .

 

Gr Erwin 

Beste antwoord door Lisa

@erwinrt Dat zou inderdaad zonde zijn. Gelukkig is dat niet aan de orde. Fijn weekend verder.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • December 14, 2019

@erwinrt Welkom op ons Forum! Top dat je hier je vraag stelt. Ik kan je helaas niet meteen van een antwoord voorzien. We doen dit namelijk om meerdere redenen. Wat specifiek de reden bij jou is moet ik even uitzoeken. Hiervoor heb ik je adresgegevens nodig. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


  • Auteur
  • Topper
  • December 14, 2019

@erwinrt Welkom op ons Forum! Top dat je hier je vraag stelt. Ik kan je helaas niet meteen van een antwoord voorzien. We doen dit namelijk om meerdere redenen. Wat specifiek de reden bij jou is moet ik even uitzoeken. Hiervoor heb ik je adresgegevens nodig. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Gedaan!


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • December 14, 2019

@erwinrt Bedankt voor je snelle reactie. Ik heb meegekeken, je wordt bij ons aangesloten op de glasvezel. Als je nu nog op de koperverbinding zit dan krijg je een extra kastje (FTU/NT) aan de muur. Dit kastje is nodig om het glasvezelsignaal te vertalen naar een elektrisch signaal voor het modem. Als je op dit moment al glasvezel hebt, dan gaan we het glasvezelkastje vervangen voor een (waarschijnlijk) sterker type. 

 


  • Auteur
  • Topper
  • December 14, 2019

Bedankt voor snelle reactie.  Wij hebben al een jaar sinds verhuizing glasvezel hier.  Het zal dan wel een ander kastje gaan worden.  Dan weet ik dat ik niet voorniets een dag vrij moet nemen .   Bedankt gr 


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • Antwoord
  • December 14, 2019

@erwinrt Dat zou inderdaad zonde zijn. Gelukkig is dat niet aan de orde. Fijn weekend verder.


  • Auteur
  • Topper
  • February 6, 2020

Het was dus gewoon NIET nodig . De monteur die langs kwam vondt dit ook vervelend dat KPN standaard een monteur stuurt terwijl er niets hoefde te gebeuren .   Zoals ik al dacht, overstap van Telfort naar KPN en monteur was nergens voor nodig dus een dag vrij genomen van werk voor niets.