Skip to main content

Ik betaal €62,15 per maand. Mijn vriendin betaalt € 57,15 per maand terwijl zij ook nog een mobiel nummer heeft bij jullie en ik  niet. Hoe kan ik dit wijzigen?

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Ik betaal €62,15 per maand. Mijn vriendin betaalt € 57,15 per maand terwijl zij ook nog een mobiel nummer heeft bij jullie en ik  niet. Hoe kan ik dit wijzigen?

 


Zie vorige bericht


Zie vorige bericht

Hallo, graag antwoord!


Ik betaal €62,15 per maand. Mijn vriendin betaalt € 57,15 per maand terwijl zij ook nog een mobiel nummer heeft bij jullie en ik  niet. Hoe kan ik dit wijzigen?

Door ook een mobiel abonnement bij KPN te nemen. Dan krijg je € 5,- Hussel Entertainmentkorting. En tot € 7,50 korting /mnd op Mobiel. Door meerdere KPN producten af te nemen krijg je combinatie korting.  Zie : https://www.kpn.com/hussel.htm


Zie vorige bericht

Hallo, graag antwoord!

Hallo @Nelsto , dit is een forum en geen chat. Geduld aub, een reactie kan even duren...


Ik betaal €62,15 per maand. Mijn vriendin betaalt € 57,15 per maand terwijl zij ook nog een mobiel nummer heeft bij jullie en ik  niet. Hoe kan ik dit wijzigen?

Ik denk dat je de facturen (2de blad) eerst naast elkaar moet houden om te weten waardoor dat verschil komt.