Skip to main content
Ik heb een abbonement met 1 gb en 120 belminuten maar mijn vriend heeft 2gb en 100 belminuten en dat vind ik beter maar die staat niet tussen mij lijst
Hoi Barthaar, welkom bij ons.



Ik vermoed dat een van jullie een oudere versie van onze abonnementen heeft. Ik neem aan dat jullie wel allebei bij KPN zitten?



Ik kijk dit graag voor je na, dan kan ik het met zekerheid zeggen. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag ook het nummer van je vriend erbij vermelden.



Ik hoor graag van je. 🙂
Ik heb hem bijgewerkt
Dankjewel, het nummer van je vriend heb ik gevonden. Alleen die van jou niet, op je adres vind ik geen 06-nummer van ons. Of is dit zakelijk misschien?



Zou je ook je eigen 06-nummer erbij willen zetten zodat ik het kan vergelijken?
Heb hem weer bijgewerkt
Heb hem weer bijgewerkt



Het kan aan mij liggen maar ik zie nog steeds niet je eigen nummer. Heb je wel op opslaan geklikt nadat je het ingevuld in je profiel?
Waar moet ik die invullen
I heb hem bijgewerkt staat bij over mij
Dankjewel, ik heb het nu gevonden. Het verschil is vrij simpel uit te leggen, jij hebt geen abonnement maar een prepaid kaart waarop je zelf bundels actief maakt. Herken je dit? Mocht je ook over willen stappen op een abonnement: zie hier de mogelijkheden. Dit zijn de nieuwste abonnementen die we hebben, ook je vriend kan eventueel hierop over nadat zijn huidige contract afloopt.



Weet je zo voldoende?