Skip to main content

Ik heb vandaag 2 x Wi Fi Manager uitgevoerd ivm trage wifi: de eerste keer om ca 9.00 uur en kreeg door poverere resultaat als reactie dat ik 2 x wifiversterkers gratis kon bestellen.

Zojuist nogmaals Wi Fi Manager uitgevoerd, iets beter resultaat maar nu met reactie dat ik 3 x wifi versterkers kan bestellen voor € 149,= Ik snap hier werkelijk niets meer van. Ik word niet blij van haperende en of trage snelheid, Graag reactie 

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Welke snelheid zou je bekabeld moeten halen? Welke snelheid haal bekabeld en welke via Wi-Fi?


Goedemorgen @Paul Anton, welkom op het forum!
De uitkomst van de wifimanager is afhankelijk van de snelheden die hij meet. Als hij te lage snelheden meet zal hij de wifiversterkers gratis aanbieden. Als de snelheid binnen de marges valt zijn ze niet gratis. 
Als je op het randje zit wil ik je aanraden hem nog een (paar) keer uit te voeren en ze te bestellen als ze gratis zijn!


Goedemorgen, ik heb de gratis wifiversterker geïnstalleerd, maar het resultaat bleef onder de marge: ik heb van KPN een gratis monteur aangeboden gekregen.


ah top! Daarmee moet het zeker gaan werken!