Skip to main content

Hi 

Ik heb in mijn thuis netwerk een witte vierkante versterker. Helaas is het niet meer stabiel: ik moet elke dag hem opstarten omdat de WiFi toestellen niet verbinden en ik kan niet op de GUI inloggen. Ik heb geprobeerd om de versterker te resetten en opnieuw de setup te doen, maar geen geluk.

Kunnen iemand een advies me geven? Ik heb in juni 2018 gekocht dus ik weet niet alsnog in garantie is (als 2 jaren nog voor een paar weken). 
alvast bedankt!

Hoi @Frankkkk . Garantie zit er helaas niet meer op.

Je schrijft dat je geprobeerd hebt de versterker te resetten. Is dat gelukt? Je kunt hiervoor het reset gaatje gebruiken. Graag 10 seconden met een paperclip.

Daarna zou het apparaat weer stabiel moeten gaan draaien.


He je hem bekabeld of via WiFi aangesloten? 


Hoi Erwin_ en Nick83

Ik heb geprobeerd. Ik heb opnieuw hem geconfigureerd en voor een paar dagen werkte goed (ik heb op de GUI gezien dat mijn apparaten verbonden waren) maar daarna heb ik gezien dat geen verbinding mogelijk was… ik moeste opnieuw hem opstarten :expressionless: 

Hij is bekabeld met de experiabox v10. 

Ik kan een slimme stekker gebruiken en elke nacht uit/aan plannen :sweat_smile:  

Dank je wel voor jullie reactie!


Hoi Erwin_ en Nick83

Ik heb geprobeerd. Ik heb opnieuw hem geconfigureerd en voor een paar dagen werkte goed (ik heb op de GUI gezien dat mijn apparaten verbonden waren) maar daarna heb ik gezien dat geen verbinding mogelijk was… ik moeste opnieuw hem opstarten :expressionless: 

Hij is bekabeld met de experiabox v10. 

Ik kan een slimme stekker gebruiken en elke nacht uit/aan plannen :sweat_smile:  

Dank je wel voor jullie reactie!

Probeer eens een andere kabel, misschien is daar iets mee.


Mocht je het apparaat nou niet meer stabiel krijgen kun je overwegen om de zogenaamde wifi manager te gebruiken. Hiermee kun je op verschillende plekken in jouw woning de kwaliteit van de wifi meten.

Als je op bepaalde locaties onder de 30Mbit scoort kan de wifi manager er voor kiezen om jou gratis twee nieuwe zwarte wifi versterkers te sturen. Die moeten ook bekabeld aangesloten worden en op tactische plekken in jouw woning geplaatst worden. Je kunt hiermee een soort van mesh netwerk creëren.  Zeker het overwegen waard, dus. 


Zeker het overwegen waard, dus. 

Krijg je er dan ook een switch bij? :wink:


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.


Hoi Erwin_

Ik heb je advies gevolgd en de wifi manager gebruikt. Ik ontving gratis (!!!) 2 nieuwe versterkers (zwarte bekabelde versterkers), die zeker beter zijn. En natuurlijk heb ik de witte versterker weggegooid :grin:


Dat zijn mooie berichten, @Frankkkk :-)