Skip to main content

Is een nieuwe experiabox wenselijk als we slechter internet hebben? 
zelfs mijn 4 k tv met vaste aansluiting stoort af en toe. 

Welke Experiabox heeft u nu dan?


V9


Hi @Han6!

Zou je me iets meer willen vertellen over de problemen waar je tegenaan loopt? Een V9 zou het nog prima moeten doen :slight_smile: Je geeft aan dat je slechter internet hebt maar hebt het ook over storende tv. Gebeurt dat gelijktijdig? Of werkt de tv wel goed terwijl je problemen ervaart met het internet en andersom?

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kan ik even met je meekijken!

 


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!


Sorry, een week in het buitenland geweest voor werk. 
er was vroeger geen probleem met WiFi. Alles werkte goed, ook op de eerste etage, terwijl er nu zwak tot geen signaal is boven. Ook hebben toestellen, telefoons en tablets/ pc, problemen met het laden van pagina,s. De tv geeft zo nu en dan storingen in het signaal, of blokjes op het scherm. Alles geprobeerd met resetten van de box en de nieuwe tv ontvanger. Ben recent overgestapt naar 4K tv.

De tv ontvanger is er 1 van het eerste uur. Graag zou ik gewoon een nieuw model box ontvangen, zonder al die discussie te voeren. 

 

 

 

 


Ze willen natuurlijk wel eerst zeker weten of het aan de experiabox ligt. De v9 werkt over het algemeen prima. Modems gaan makkelijk 10 tot 15 jaar mee. Gebruik je draadloze verbindingssets toevallig of andere apparaten die data via het electriciteitsnetwerk?


Nee. Het verhaal is dat het altijd redelijk is geweest. De vaste verbinding geeft ook ruim 100mb download.

 


Dat ga je met alleen een modem tegenwoordig met Wi-Fi niet meer lukken. De 2.4Ghz band zit overvol. Zeker als je in een druk bevolkt gebied zit. Zonder bekabelde Wi-Fi versterkers is het al knap als je de helft haalt.