Skip to main content

Ik heb een experts box V8 en ondanks WiFi versterkers blijft resultaat tegenvallen. Deze modem kent ondertussen al enkel nieuwere versies. Krijg je als (langdurige klant) ook een keer een nieuwe versie? 

Dat is vreemd. Je hebt wifi versterkers en toch gaat het niet goed. Welke versterkers heb je? En welke problemen heb je?


Dag Joep, met name op zolder valt de WiFi sterk terug. En zeker nu we veel meer vanuit huis werken en de kinderen studeren lijkt het of het allemaal teveel is voor apparatuur. Ik heb geen internet versneller dus basis kpn. Wil deze best verhogen naar 100/100, maar heeft dit ook effect op WiFi ? En gebruik nog de V8 en zag dat er nu ook V12 versie modem is. Kan het zijn dat het aan de V8 ligt of is dat niet logisch?


Verhoging van de snelheid is nu niet zinvol. Welke WiFi versterker heb je en zijn die bekabeld aangesloten op de experiabox? Of een ander modem zinvol is kunnen we later nog bekijken.  Eerst moet de basis kloppen.


Hoi @Falig, welkom op het forum! Ervaar je deze problemen nog steeds? Ook ik ben wel benieuwd naar het antwoord op de vragen die Joep hierboven stelt. Kun je dit toelichten?
Als je de zwarte Experia Wifi's gebruikt of SuperWifipunten wordt het wifi op je experiabox op je V8 uitgeschakeld. Op een V12 zou dit ook het geval zijn. Dit betekent ook dat de kwaliteit van je wifi niet afhankelijk is van je type modem als je een van deze wifiversterkers gebruikt.

Heb je de verbinding ook met een bekabelde computer kunnen testen? Wat voor snelheden haal je daar? Is dat wél stabiel?


Hoi ik heb contact gehad en we hebben getest. Bekabeld was de snelheid dik in orde. Ik heb op zolder de versterker via nu via stopcontact bedraad aangesloten……….nu op alle drie verdiepingen gaat het goed!

 

opgelost en tevreden , bedankt voor de reacties