Skip to main content

Ik had aangegeven dat ik eenĀ  nieuw modem bezorgd wilde hebben bij een Post NL Punt. Het pakket ligt als sinds 1 december bij de AH supermarkt, maar steeds stond de status op : Afhaaltijd volgt nog. Ik wachtte dus tot er stond dat het pakket kon afhalen, en/ of een sms van KPN had ontvangen met dat bericht,Ā  zodat ik meteen de oude modem ook meteen in kon leveren.

Dit weekend is de status van de bezorging echter verandert in : Pakket word bezorgd op mijn thuisadresā€¦.mijn huis is schijnbaar tot Post NL punt bestempeld.

Omdat ik waarschijnlijk niet thuis ben : voldoet een handtekening van de buren ook voor ontvangst van het modem ?

Moet het oude modem aan de bezorger meegegeven wordenĀ  ? Of kan dat later ingeleverd worden bij een Post NL puntĀ  ? Die instructies heb ik dus niet gekregen aangezien het de bedoeling was dat het pakket door mij afgehaald zou worden...

HoiĀ @Elle24HĀ 
Je wilt dus wel het pakje afhalen?
Ik raad je aan om te bellen met de KPN gratis telefoonnummerĀ 0800 0402
Bereikbaar op: ma-vr tussen 08:00 - 18:00, za. 08:00 - 17:00.
Of misschien met jouw AlbertHein maar dat nummer heb ik niet voor je, dat moet je zelf even opzoeken.

Dit forum in niet het snelste medium en ben bang dat het pakje dan al bezorgd is.


@huistijgerĀ 

Ā 

Het pakje is al onderweg naar mijn huis, niet meer te stoppen of terug te draaien. Ik vraag me vooral af wat ik met het oude modem moet. Er zijn mijn geen instructies verstrekt of je de oude modem met de bezorger mee moet geven, of naderhand naar een post.nl punt moet brengen. Moet ik hem dus nu al inpakken en zo laten staan tot 21.30 vanavond, wat het uiterste bezorgingstijdstip van Post.NL is, is mij zojuist meegedeeldā€¦.


Hoi @Elle24HĀ 
Voor de zekerheid geef ik je nog even het gratis retouradres:

KPN

Antwoordnummer 10119

2400VB Ā  Alphen a.d. Rijn

Ā 

Bewaar het trackandtrace nummer wat je van de post krijgt.


Hi @Elle24H, ik hoop dat je er uit gekomen bent met het advies van @huistijger!Ā 

Gewoonlijk wordt de apparatuur meteen omgeruild als je een vervangen modem krijgt. Dat gebeurt dan aan huis door de koerier, hij of zij levert het pakket met nieuwe modem bij je af, en neemt het oude + de bijbehorende stroomadapter weer mee.


@AlexandraĀ Het modem is geleverd, overigens zonder dat ik ervoor hoefde te tekenen aangezien er 'naam onbekend' op het adreslabel stond...šŸ™„.ik heb het oude modem zelf naar een PostNL punt gebracht.Ā