Skip to main content
Beantwoord

Vervanging experiabox v8 naar v10

  • April 3, 2020
  • 4 reacties
  • 147 keer bekeken

Ik heb 4k abonnement. ik zou graag in aanmerking willen komen van nieuw model (V10) Experiabox  mij v8 verbindingen ook met kpn versterkers geven nog steeds geen bevredigend signaal. ook het aantal personen die er gebruik van maken (5) is soms te veel voor 2.4 GHz-band,  ik kan dus ook geen gebruik maken van 5 ghz! ook hebben wat vaker last enkele defecten v.d Experia box, TV beeld loopt vast dat ik geen andere optie heb dan de router geheel te resetten en/of de stroom te onderbreken. Ik verneem graag van jullie.  of ik in aanmerking kom voor een V10 . 

Alvast bedankt! 

Rob

Beste antwoord door Maja van KPN

Hi @heijbron, wat jammer dat je zoveel problemen ervaart :confused:

Heb je de tool gebruikt waar @Henk2304 je op gewezen heeft? Zo ja, ben je daar iets mee opgeschoten?

Als je nog verdere hulp nodig hebt, zou je dan aan willen geven waar het mis gaat met de 5Ghz-band? Heb je nu versterkers waar wel 5Ghz mogelijk is maar werkt het ondanks dat niet goed? Of zit dit anders?

Ik wil je ook vragen om je gegevens in te vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan,  zodat ik met je mee kan kijken :slight_smile:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

  • April 3, 2020

Welke "kpn versterkers” gebruik je? Ze hebben allemaal 5 GHz! Als je de Experia WiFi's of Superwifi's gebruik dan wordt de Wi-Fi van de V8 (9 en 10) sowieso uitgeschakeld.

Verder kun je via deze tool controleren of je apparaten nog courant zijn. Als daar voor de V8 geen omruil wordt voorgesteld, is dat in principe verder ook niet mogelijk.


Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 7, 2020

Hi @heijbron, wat jammer dat je zoveel problemen ervaart :confused:

Heb je de tool gebruikt waar @Henk2304 je op gewezen heeft? Zo ja, ben je daar iets mee opgeschoten?

Als je nog verdere hulp nodig hebt, zou je dan aan willen geven waar het mis gaat met de 5Ghz-band? Heb je nu versterkers waar wel 5Ghz mogelijk is maar werkt het ondanks dat niet goed? Of zit dit anders?

Ik wil je ook vragen om je gegevens in te vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan,  zodat ik met je mee kan kijken :slight_smile:


Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • April 10, 2020

Hi @heijbron, ik zie nog geen verdere uitleg, zou je nog verder toe willen lichten wat er precies gaande is bij jou? Ook mis ik nog de letters van je postcode, zou je je profiel aan willen vullen? :slight_smile:


Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • April 13, 2020

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!