Skip to main content

Goedenavond.

Ik ben een klant met kpn met compleet abonnement en ik bij hun kantoor denhaag gegaan om een nieuwe toel samsung galaxy A41 samen met tablet samen voor extra voordeel prijs per maand €25

termijn betalen .Maar die medewerker op boven datum niet bij gesteld tablet samsung  want uitgelegd

met korting €5 ,toestel €10 en tablet samsung voordeel actie prijs €15 totaal €25 per maand betalen.

Ik ben niet tevreden dit is bedrogen als tablet niet bij gesteld  hij alleen vervangen die oud  al abonnement  naar nieuwe mobiel en graag kpn onderzoek doen naar die waarheid. M.Egigba

Goedenavond Kpn.

Ik ben mw  M.Egigba bij  kpn op 19 september 2020 om een nieuwe abonnement vervangen op mij oude abonnement met nieuwe toestel samsung galaxy A41 mobiel samen met Tablet samsamg extra  voordeel.

bedrag  per maand termijn betalen €25 maar, vervelend dat die medewerker die boven datum niet bij gesteld Tablet samsumg voordeel prijs

want uitgelegd inclusie korting €5 en ik ben lang tijd bij kpn mobiel €10  en Tablet is €15 actie.

Ik ben niet tevreden als Tablet niet bij gegeven dat is bedrogen

Ik wil graag kpn kan onderzoek doen want is vreemd als Tablet niet bij gesteld.

Hoor het graag.

Met vriendelijke groet

Mw M.Egigba

 

Admin: adresgegevens verwijderd, opgeslagen in je profiel en berichten samengevoegd


Ik wil graag kpn onderzoek  over die tablet samsung samen met mobiel afgesproken niet bijgesteld 

is bedrogen en vervelend. op 19 september 2020 bij kpn kantoor S-gravenhage bij een medewerker 


Welkom op het forum. Voor de medewerkers van KPN is het belangrijk dat alles relevante persoonsgegevens in je profiel worden aangevuld, zodat zij zo goed mogelijk kunnen ondersteunen bij het zoeken van een passende oplossing. Mocht je dit al gedaan hebben, zullen medewerkers binnenkort reageren op je bericht. Het is de laatste tijd erg druk, waardoor een reactie even op zich kan laten wachten.

Het is ook mogelijk om te bellen met 0800-0402 of te chatten.

Website: https://www.kpn.com/service.htm

Let op! Bij het bellen is het handig om aan te geven dat je een medewerker wil spreken. Anders bestaat de kans dat je een sms krijgt met tips en wordt de verbinding automatisch verbroken.


Geadendag kpn team 

Mijn verhaal over gepland pullen ik zal koop van kpn kantoor in Denhaag team op 19 september 2020

was twee dingen voor extra voordeel prijs : dat is mobiel A41 samsung samen met tablet samsung  

prijs gezegd was total samen per maand betalen abonnement €25  maar die medewerker heeft mij sales gedaan niet bij tablet samsung maar was alleen verzwijgen mij oude abonnement  naar die nieuwe mobiel. geen nieuwe sim kaart gegeven maar zijn verteld verstuur mij bontje en alles betreft die verkocht mobiel thuis of via mailen. Wel gemaild geen bon bewijs is ook probleem want als iemand gaat voor reparatie zijn altijd vraag voor bon voor verkocht voor reparatie.u wist al mij betalen is via automatische  incasso  Ik ben niet tevreden als Tablet sumsung niet mij aangeven en als ook zonder bij afsluiten ik kan ook gebruik maken met batterij .Ik wil graag kpn onderzoek voor die juiste prijs aangebonden  voor beide sumsung mobiel en Tablet met korting van €5  in totaal.

Met vriendelijke groet

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


@M.Egigba Welkom op het forum. Ik begrijp het verhaal niet helemaal maar denk er uit op te maken dat je je abonnement verlengd hebt. Uit de notities van mijn collega maak ik op dat je in de veronderstelling was dat bij het verlengen van je abonnement een gratis tablet zou krijgen. Er zijn helaas geen acties bij KPN waarbij je bij je abonnement een toestel en een tablet krijgt. Hier staat ook niets over vermeld in het contract dat je hebt ontvangen in de winkel op 19-09. Op het moment dat je het niet eens bent met de situatie dat zou je er voor kunnen kiezen om je verlenging te annuleren. Dit kun je doen binnen 14 dagen nadat je de verlenging hebt gedaan. 


@M.Egigba Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!