Skip to main content

Hallo, sinds vanmorgen brandt het rode lampje op mijn glasvezelkastje. Ik heb zelf het modem gereset, stroom van het glasvezelkastje gehaald, mocht niet baten. Ik dacht dat je een glasvezelkastje ook kon resetten.. Dus dacht dat ik het witte kapje eraf kon halen. Kon geen knopje oid vinden. Lees ik nu gaat er een zegel onderop zit… Gvd. Krijg ik daar nu problemen mee? Dinsdag komt er een monteur om te kijken waarom ik geen glasvezel heb.

Hi ​@Bartvandenheuvel1981, welkom bij onze community. 

Ik stel je graag gerust. Als het puur om die zegel gaat is er niets aan de hand zolang er geen schade is verder. Je krijgt er dus helemaal geen problemen mee. Laat dinsdag die monteur hiernaar kijken, ik verwacht geen problemen. Ik tag ​@Ik_Combineer nog even om dit te bevestigen, een van de beste monteurs op onze community.

Geen stress dus. 

Als KPN dit kan oplossen is er geen probleem, stuurt de monteur KPNNetwerk aan kan het wel een reden zijn voor hun om kosten te rekenen. Advies; de monteur heeft nieuwe verzegel stickers. Vraag de monteur van KPN om het kastje te inspecteren en als hij geen opzettelijke schade ziet om hem dan opnieuw te verzegelen. 

Dit is een sticker welke hij onderaan over de oude zegel kan plakken.

Pff oké. Ja ik ben echt een lummel op dit gebied 😅

Is een notitie van jullie kant over dit topic bij mijn klantnummer misschien handig? 

Beste ​@Bartvandenheuvel1981 zet je topic op ‘volgen’, dan is het weer gemakkelijk terug te vinden bij je favorieten en kun je de discussie eventueel aan de monteur laten zien, wanneer nodig.

Beste ​@Bartvandenheuvel1981 zet je topic op ‘volgen’, dan is het weer gemakkelijk terug te vinden bij je favorieten en kun je de discussie eventueel aan de monteur laten zien, wanneer nodig.

Als er een monteursafspraak is aangemaakt kan er niks meer in de werkbon worden aangepast behalve voor het wijzigen van de afspraak qua tijd of annuleren van de monteur. Dus dat heeft weinig zin. Inderdaad kunt u altijd dit topic erbij pakken.

Hallo, de monteur is geweest. Super aardige gozer. Niks aan de hand met het kastje en of bedrading. Er moet iemand de wijkcentrale in, kans is groot dat daar iets mis is gegaan. Helaas mag KPN niet de kast in.. Ik snap alleen niet dat als het internet heeft gewerkt er dan nog iemand die wijkcentrale in is gegaan en daar de verkeerde schakelaar heeft aangepast. Al met al kan het 1-3 dagen duren begreep ik.… 😩😩😩

​@Ik_Combineer

Reageer