Skip to main content

Verheugd op internet van KPN zouden zij het maandag 16 maart aansluiten, helaas door de corona kon de monteur niet komen. Gelukkig hebben we zelf niet veel te doen en hebben we zelf alles aangesloten. Internet zichtbaar op al mijn apparaten, Joepie de kinderen kunnen verder met het werk aan hun eindexamens!!! Wat denk je besluit de KPN om heel de releasedatum tot na de corona crises te verplaatsen.... Heel de periode van social distens ook geen online contacten. En de tweeling die zichzelf niet voor kan bereiden op het landelijk examen en naar alle waarschijnlijkheid door deze fout van een medewerker van de KPN hun zakken voor hun examens VMBO.

Wat is de reden dat KPN de releasedatum wel makkelijk d.m.v. een foutje van een medewerker kan verzetten naar na de corona crisis. maar dat de KPN het onmogelijk kan rechtzetten voor de einde van de crisis. 

Een zeer teleurgestelde moeder!!!

Dus u heeft korte tijd internet gehad?


Dat zouden ze afgelopen maandag komen aansluiten. Door de corona crisis is dit veranderd en is de release datum op 18 maart gezet, is mij verteld. Nu blijkt achteraf dat de mevr op maandag niet 18 maart maar 6 april heeft ingevoerd… Deze fout kan door niemand bij KPN worden recht gezet. Ik moet wachten tot 6 april. 

Dit geeft enorm veel stress!!!!


Hoi Sossa, welkom op het forum! Het is in gevallen als dit helaas zo dat als de monteur wordt verplaatst, de leverdatum over het algemeen ook mee gaat. Daar kunnen we helaas niets aan doen. Heb je toevallig ook mobiele abonnement(en) bij KPN? Zo ja, vul je forumprofiel in en laat even weten als je dat gedaan hebt. Dan kunnen we in ieder geval kijken of we je niet van wat mobiele data kunnen voorzien om de tijd mee te overbruggen.


Hallo @Sossa Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd op de vraag van collega Erik. Heb je mobiele abonnementen bij ons? Dan kan ik kijken of je van wat extra data kunnen voorzien.


Hallo,

 

Bij de klantenservice hebben ze mij idd nog een abonnement geprobeerd aan te smeren. Het is niet mogelijk om een abonnement enkel en alleen om de tijd door te komen. De kosten van deze dure abonnementen van jullie passen niet in ons budget. Maar het probleem is opgelost. Nadat ik 10 dagen dagelijks een paar uur aan de telefoon en via socialmedia heb ik antwoord gehad. Jullie waren niet van plan om met een passende oplossing te komen. Ik heb op woensdag 25 mrt rond 18.00 Ziggo gebeld. Zij zijn direct in actie gekomen. donderdag het pakket verstuurd en het was vrijdag 27 mrt rond 14.00 binnen en binnen 2 uur aangesloten.. DIRECT ONLINE!!!! en TV op alle slaapkamers… Wat een opluchting was dit voor het hele gezin

Wat KPN dus niet vanaf februari niet voor elkaar heeft gekregen, lukt Ziggo binnen 48 uur!!! Bedankt Ziggo om ons aan te sluiten. De kinderen hebben hun schoolexamens gemist maar kunnen dankzij Ziggo nog wel meedoen aan de herexamens en zo is er toch nog een mogelijkheid om hun middelbare school af te ronden en hoeven ze niet het jaar over te doen!!!!

Dank ZIGGO!!! 

Alles van KPN is inmiddels geannuleerd en teruggezonden. 

 


Reageer