Skip to main content
Antwoord

Verzoek aan KPN om stuk weg/grond te verbeteren

• September 9, 2025
  • 10 reacties
  • 157 keer bekeken

Peter Hulst
Deelnemer

In Vleuten, postcode **********, moeten de even huisnrs van xxxxxxlaan 4 t/m 30, om bij hun achterdeur te komen, lopen via de achteropgang. Het eerste brede gedeelte daarvan is eigendom van KPN en wordt niet onderhouden. Daardoor is dit heel slecht geworden en gevaarlijk geworden voor mensen die slecht ter been zijn. Veel bewoners moeten hier langs met een rollator of rolstoel. 

Ik verzoek op deze manier KPN om dit stuk weg, waar de bewoners recht van overpad hebben, spoedig te  verbeteren. Als dat niet kangs deze weg kan worden opgepakt dan verzoek ik u om mij correct te verwijzen

Admin: adresgegevens verwijderd i.v.m. privacy 

Beste antwoord door Ik_Combineer

Ik heb “goed” nieuws, het is inderdaad onze centrale met object nummer 05380 en het onderhoud staat al gepland. Als het goed is komt 7 oktober een bedrijf langs voor groenonderhoud. Ik kan nu wel een ticket aanmaken maar eer dat dit wordt behandeld en er een bedrijf wordt aangestuurd zal dit niet sneller zijn. Mijn advies is dan ook om even begin volgende maand af te wachten. Indien het dan nog niet naar uw wens kunnen we daar zeker een melding van maken.

In het hoogseizoen wordt er weinig gedaan aan groenonderhoud. Enkel als er meldingen binnen komen. Dit heeft met het groene karakter van KPN te maken qua biodiversiteit. 

10 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • September 9, 2025

Beste ​@Peter Hulst via 0800 0150 kom je bij de juiste afdelingvoor dit soort zaken.

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • September 9, 2025

Hey Peter! Bedoel je dit stuk? Zou je misschien een foto kunnen maken waarom dit “onveilig” is en hier uploaden? Ik ben nu in de sportschool maar met een foto kan ik even uitzoeken of dit inderdaad een oprit van een centrale is en er een melding van maken bij groenbeheer.

Peter Hulst
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • September 9, 2025

Ja, het gaat inderdaad om dit stuk. Ik ben helaas niet in de gelegenheid om snel een foto te nemen. Ik doe de melding namens mijn bejaarde ouders. Maar het is in één oogopslag waarneembaar dat de staat zeer slecht is. Er groeien planten tussen alle tegels en het is zeer ongelijk. Al die bakstenen moeten herlegd worden.

Volgens de gemeente Utrecht, waar ik dit eerst meldde, is het de oprijlaan van de KPN, die tevens de enige route is naar de achterdeuren van de bewoners

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • Antwoord
  • September 9, 2025

Ik heb “goed” nieuws, het is inderdaad onze centrale met object nummer 05380 en het onderhoud staat al gepland. Als het goed is komt 7 oktober een bedrijf langs voor groenonderhoud. Ik kan nu wel een ticket aanmaken maar eer dat dit wordt behandeld en er een bedrijf wordt aangestuurd zal dit niet sneller zijn. Mijn advies is dan ook om even begin volgende maand af te wachten. Indien het dan nog niet naar uw wens kunnen we daar zeker een melding van maken.

In het hoogseizoen wordt er weinig gedaan aan groenonderhoud. Enkel als er meldingen binnen komen. Dit heeft met het groene karakter van KPN te maken qua biodiversiteit. 

Peter Hulst
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • September 9, 2025

Top, zeer bedankt. En eens dat we geen ticket hoeven aan te maken indien er al onderhoud gepland staat. Dank voor je snelle hulp!

Peter Hulst
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • September 9, 2025

Peter Hulst
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • September 9, 2025

Ik_combineer, zit er bij het geplande groenonderhoud ook inbegrepen dat de stenen worden herlegd? Dat is namelijk echt wel nodig. Als dat er niet in zit dan lijkt het mij wel goed om een ticket aan te maken. 

De foto's zijn in het donker gemaakt, maar ik hoop dat je de forse oneffenheden kunt zien. Hier kun je niet met rollator of rolstoel doorheen

Peter Hulst
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • September 10, 2025

@Ik_Combineer 

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • September 10, 2025

Ik heb werkelijk waar geen idee. Dat gaan we volgende maand samen beleven. 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • September 15, 2025

Hi ​@Peter Hulst, welkom bij ons en goed dat je dit aangeeft. 

Ik word blij om te zien dat ​@Ik_Combineer dit intern heeft doorgegeven, dankjewel hiervoor. Wat een mooie samenwerking hier! 

Ik ben ook benieuwd hoe dit wordt aangepakt en blijf dit volgen. :)