Skip to main content
Antwoord

Via de KPN aansluiting is MijnOverheid niet te bereiken

• February 3, 2025
  • 6 reacties
  • 188 keer bekeken

Ik heb na de update ook problemen met inloggen op MijnOverheid en ook de nieuwssites van krant laad traag of helemaal niet, na weken aan de telefoon naar de service afdeling van KPN kwam iemand met de optie om het modem te ruilen in de KPN winkel dus van Experiabox V10 naar een zwarte modem, nu na een perfecte 3 dagen met de mobiele telefoons is alles weer bij het oude, geen mogelijkheid om met de telefoon via WiFi op MijnOverheid te komen, wel met 4-5G van BEN. Het ligt dus niet aan je modem of aan je telefoon het ligt puur aan beveiliging problemen van KPN, 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor de vraag aangemaakt

Beste antwoord door Thomas van KPN

Zou je ipv6 eens uit kunnen schakelen op je box12? Dit lijkt het soms op te lossen:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

• February 3, 2025

​@Hendrik J gebruik je ESET Thuis van KPN? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 3, 2025

Nee gebruik ik niet, ondervindt problemen met de telefoons en tablets, gebruik geen extra beveiliging van KPN. Heb al wel 10 keer via helpdesk gereset en aanpassingen gedaan.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Hendrik J, welkom op onze community!

Wat Marlon zegt zou wel een logische verklaring kunnen zijn omdat daar issues mee waren. Als je ESET niet gebruikt, gebruik je dan een andere vergelijkbare dienst?
Krijg jij ook iets van een foutmelding? Je schrijft dat je dit op verschillende mobiele apparaten ervaart, kun je het ook eens op een PC proberen en met een andere browser?

• Nieuwkomer
  • February 5, 2025

​@Thomas van KPN , ik heb hetzelfde probleem. Zie ook mijn post hier. Ik heb zelf als tijdelijke workaround even een andere DNS server ingesteld, maar dat is natuurlijk geen oplossing.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 6, 2025

Ik ondervindt alleen problemen met de mobiele apparaten, inloggen bij mijnOverheid heb je een koppelcode nodig via DigiD daarop is niet in te loggen via Wifi maar wel via mobiel internet, het inloggen bij een krant doet het niet goed via Wifi. Ik gebruik geen andere diensten het is vreemd dat het na updates is ontstaan en na verwisselen modem naar 3 dagen weer optreed, ook bij het vorige modem (experiabox) was na resetten er ongeveer een uur prima verbindingen en daarna weer de zelfde problemen. Inloggen bij de krant op de laptop geeft geen problemen.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 10, 2025

Zou je ipv6 eens uit kunnen schakelen op je box12? Dit lijkt het soms op te lossen:

Â