Skip to main content
Antwoord

Via email beloofde snelheidsverhoging nog niet doorgevoerd

• July 11, 2025
  • 7 reacties
  • 74 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Op 16 mei een e-mail ontvangen dat mijn internet verbinding verhoogd zou worden van 100Mb/s naar 200Mb/s. Dit ook per post ontvangen, maar tot op heden is dit nog niet doorgevoerd. Wat is hiervan de oorzaak?

Beste antwoord door WillR

Probleem is opgelost, er zat een cat5 kabel tussen modem en glasvezel. Met een100Mb/s abonnement heb je daar geen problemen mee,  maar met 200Mb/s werkt dat niet.

7 reacties

• July 11, 2025

Heb je dit topic al bekeken? 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • July 12, 2025

Ja, had ik al gezien, maar ik heb niets aangepast in mijn abonnement.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • July 12, 2025

Hallo ​@WillR ,

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld door de klantenservice op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op Facebook en X. Stuur je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • July 15, 2025

Hoi ​@WillR , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)
Wat is op dit moment de stand van zaken?

Hallo ​@WillR ,

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld door de klantenservice op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op Facebook en X. Stuur je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Heb je dit advies nog opgevolgd en zo ja, wat is hier precies uitgekomen? Hopelijk is het inmiddels allemaal geregeld of in gang gezet! Zo niet, laat het dan ook vooral even weten!

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • July 22, 2025

Hallo ​@WillR ,

​@WillR 

Ben je wijzer geworden na het contact met de klantenservice? 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • Antwoord
  • July 24, 2025

Probleem is opgelost, er zat een cat5 kabel tussen modem en glasvezel. Met een100Mb/s abonnement heb je daar geen problemen mee,  maar met 200Mb/s werkt dat niet.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • July 24, 2025

Heel fijn om te horen ​@WillR en top dat je dit hier ook nog even hebt willen delen, heel erg bedankt :)