Skip to main content
Antwoord

Via thuisnetwerk inloggen bij "Honkai Star Rail" geeft foutmelding 'Error Code 1001_1'

• September 27, 2023
  • 4 reacties
  • 134 keer bekeken

Hallo, elke keer als ik Honkai Star Rail probeer te spelen krijg ik de Error “Error Code: 1001_1”.

Ik heb hiervan afgeleid dat het komt door mijn thuisnetwerk, want als ik op mijn mobiel mijn thuisnetwerk uit zet en gewoon via 4G het spel probeer te spelen, dan kan ik het gewoon spelen.

Weet iemand wat ik hiervoor moet doen?

Beste antwoord door Jeroen van KPN

De problemen die jullie ondervonden, zijn als het goed is opgelost. @Liz_91 & @OkkeB 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

• Nieuwkomer
  • September 27, 2023

Ik plaats hier even hetzelfde comment gezien het probleem zich bij meerdere games voordoet:

Zelfde probleem, ook andere games van Hoyoverse werken niet meer sinds vandaag. Met een VPN kan je wel verbinding maken, dus het probleem zit niet by Hoyo’s servers.

• Nieuwkomer
  • September 27, 2023

Hoyo zei dat je vpn moet gebruiken dus het is inderdaad kpn problem. Ik denk ook niet dat ze waren op ban list van lootbox games. 

Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • September 27, 2023

Er is een grote storing in NL naar servers in China:

https://gathering.tweakers.net/forum/list_message/76660538#76660538

Heeft dus niets met KPN te maken.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 27, 2023

De problemen die jullie ondervonden, zijn als het goed is opgelost. @Liz_91 & @OkkeB