Skip to main content

Sinds rond 4 manden wordt ik geregeld s’nachts wakker door een heel laag vibrierend/brom geluid. Het is ook overdag te horen maar valt dan minder op met al de andere achtergrondgeluiden. Rond 4 manden geleden is in onze straat ook glasvezel aangelegd en ik vraag me af of het geluid misschien van een glasvezel kast zou kunnen komen. Hoe kom ik erachter waar deze kasten geplaatst zijn? Dank alvast!

Sinds rond 4 manden wordt ik geregeld s’nachts wakker door een heel laag vibrierend/brom geluid. Het is ook overdag te horen maar valt dan minder op met al de andere achtergrondgeluiden. Rond 4 manden geleden is in onze straat ook glasvezel aangelegd en ik vraag me af of het geluid misschien van een glasvezel kast zou kunnen komen. Hoe kom ik erachter waar deze kasten geplaatst zijn? Dank alvast!

Kan je vertellen in welke plaats en wijk je woont? Dus niet specifiek een adres, daar mag ik niet om vragen 🙂. Dan kan ik voor je nakijken of er een glasvezelkast bij u in de buurt staat. Het kan goed mogelijk zijn speciaal met dit warme weer dat de ventilatoren extra hard staan te blazen.


Het gaat over de Rooswijk in Zaandijk


In Rooswijk staat 1 glasvezel kast van KPN netwerk met glasvezel. Deze kan je vinden op de kruising van de Harpstraat en de Triangelhof. Verder staat er ook nog een kast bij busstation Oud Heinstraat, dit is voor koper maar kan met hoge temperaturen ook wel flink blazen.


Dankjewel. Die staat vrij ver weg, lijkt me sterk dat het geluid daar vandaan komt.


Misschien buren met een airco?


Ja dat zou kunnen, ik zal eens rondkijken.