Skip to main content

Hallo ik heb een probleempje ik kan namelijk niet bellen op MSN kan iemand mij er mee helpen?

ik heb alles geprobeerd maar lijkt niet te lukken.

*Admin: E-mail adres uit afbeelding gehaald

Hallo ik heb een probleempje ik kan namelijk niet bellen op MSN kan iemand mij er mee helpen?

ik heb alles geprobeerd maar lijkt niet te lukken.

 

Goedendag Toubi Ik ben SxSuri En Maker Van MSN Reviver.(Ik Zie namelijk dat je me reviver tool heb gebruikt! Geweldig.) hoe dan ook jij en je vriend moeten een poort openen(dit is voor elke router verschillend) Open De Poort  5004 In TCP En UDP Is de poort niet open? ga dan naar je experia box. en log in ben je ingelogd ga naar settings en port forwading ipv4 en zorg er voor dat de poort op jou computer ip staat dit doen je bijvoorbeeld om cmd te openen en ipconfig te openen. vervolgens zie je Computer ip en die plak je bij de application :stuck_out_tongue: als het nog niet gelukt is laat me weten!


Wacht even, MSN IS ER WEER?!

De nostalgie die ik voel bij het zien van deze plaatjes is niet te omschrijven. Wat tof dat jij MSN weer nieuw leven in hebt geblazen @SxSuri! Nooit geweten dat dat een ding was. 💕 Is het met de tips hierboven gelukt om het werkend te krijgen @ToubiDZN?


Wacht even, MSN IS ER WEER?!

De nostalgie die ik voel bij het zien van deze plaatjes is niet te omschrijven. Wat tof dat jij MSN weer nieuw leven in hebt geblazen @SxSuri! Nooit geweten dat dat een ding was. 💕 Is het met de tips hierboven gelukt om het werkend te krijgen @ToubiDZN?

Ja MSN is weer terug het heeft wel even geduurd dat Het echt terug geblazen was ik heb vorige de nieuwste versie van msn aan het praat gekregen alleen de server is soms weer te vol.


Wacht even, MSN IS ER WEER?!

De nostalgie die ik voel bij het zien van deze plaatjes is niet te omschrijven. Wat tof dat jij MSN weer nieuw leven in hebt geblazen @SxSuri! Nooit geweten dat dat een ding was. 💕 Is het met de tips hierboven gelukt om het werkend te krijgen @ToubiDZN?

ja hoor het is gelukt hoor heb heerlijk kunnen video bellen! :grinning: