Skip to main content
Antwoord

Video's in webpagina geven foutmelding: Geen video met ondersteunde indeling en MIME-type gevonden

• September 4, 2025
  • 5 reacties
  • 38 keer bekeken

Ik heb sinds de middag van 3 september een probleem met video's in mijn webbrowsers. Ik werk via internet en krijg daarvoor in sommige gevallen video's te zien in mijn browser. In de ochtend was er niets aan de hand, in de middag kreeg ik een foutmelding: Geen video met ondersteunde indeling en MIME-type gevonden.
Als ik van mijn telefoon een WiFi-hotspot maak en via die hotspot verbinding maak met het internet, krijg ik de video wel te zien. Mijn conclusie is dus dat er iets door de Xperiabox geblokkeerd wordt. De firewall zo laag mogelijk (op ‘Standaard’) zetten lost het probleem niet op. Is er misschien iemand die een oplossingsrichting weet? Bedankt!

Beste antwoord door HansDriezen

Filmpjes doen het sinds vandaag weer. Geen idee wat de oorzaak was. Case (voorlopig) closed.

5 reacties

ikheetjeff
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • September 5, 2025

Hoi ​@HansDriezen, heb je een voorbeeld video? En welke browser gebruik je? Dit lijkt mij eerder een browser issue. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 6, 2025

Ik concludeer dat het geen browserissue is omdat alle browsers (Firefox, Chrome, Brave, Edge) op verschillende apparaten (desktop, laptop, mobiel) hetzelfde resultaat geven.
Het werkt via 4G, maar niet via mijn vaste aansluiting.

Ik kan geen voorbeeld video geven, dat is niet toegestaan.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • September 8, 2025

Filmpjes doen het sinds vandaag weer. Geen idee wat de oorzaak was. Case (voorlopig) closed.

ikheetjeff
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • September 8, 2025

Fijn! ​@HansDriezen 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@HansDriezen, welkom op onze community. Ik heb hier ook niet direct een verklaring voor. Maar fijn dat het weer werkt!