Skip to main content

Beste kpn,

Sinds deze week heb ik kpn thuis (internet en tv). Via mijn Samsung tv heb ik de Videoland app. Echter, is de kwaliteit en verbinding sinds dat ik kpn internet en tv heb heel slecht van Videoland. Blijft telkens haperen. 
Hiervoor had ik alles via T-Mobile en nooit problemen gehad met de verbinding van Videoland. 
Ik baal er enorm van dat ik niet fatsoenlijk Videoland kan kijken. 
 

Kunnen jullie mij helpen? 
 

Met vriendelijke groet, Laura 

Hallo,

 

Vul vast je profiel zo veel mogelijk in (NAPW en klantnummer) voor evt lijn testen door KPN.

 

Hoe is de verbinding met andere apparaten is dat wel goed?

Hoe is je tv verbonden met internet (draadloos/bedraad).

En misschien handig nog het type nummer van je TV.

 

Martijn


Hi Martijn,

 

profiel is aangevuld.

 

verbinding met andere apparaten is gewoon prima. Videoland op mijn mobiel kijken gaat ook zonder haperingen. 
tv is draadloos verbonden met het internet.
tv SAMSUNG UE55MU7000

 

hoor graag.

groetjes, Laura 


Hoi @Laurab123, welkom hier.

Ik lees dus dat je de app gebruikt via jouw smart tv. Alleen het beeld is niet wat het moet zijn. 😞 Hoe is de tv aangesloten op het internet? Met de WiFi of via een kabel? Mocht het via de WiFi zijn, heb je de mogelijkheid om de tv met een kabel aan te sluiten? De WiFi ontvangers van de tv zijn vaak niet de allerbeste. Zitten vaak ook aan de achterkant tegen de buur waardoor deze nog meer moeite heeft om het signaal goed op te vangen. 

En is het alleen Videoland die slecht werkt? Of ook Youtube en Netflix bijvoorbeeld via jouw Smart TV, dus niet via de ontvanger. 


Ik ga er vanuit dat alles duidelijk is. Ik heb namelijk geen reactie meer van je ontvangen.