Skip to main content

Hoi,

Vandaag heb ik een abuse blokkade gekregen. Om de blokkade op te heffen moet ik het virus van mijn PC verwijderen via kpn.nl/virusverwijderen. Ik krijg deze site echter niet geopend op mijn PC. Ik heb echt alles geprobeerd. Kan iemand mij helpen??

Groeten, BVR

Wat krijg je dan te zien als je naar deze pagina gaat?

Dit is dezelfde pagina maar dan direct zonder omleiding.


@wjb Ook dit werkt niet. Ik heb aan dit bericht even een foto toegevoegd van wat ik te zien krijg.

 


Dan hoop ik dat @Dennis ABD van het abuse team je hierbij kan ondersteunen.


Yay, proxy issues. Dit gebeurt helaas af en toe, daar de verbinding door een proxy gaat en dat niet altijd leuk samenwerkt met SSL. We werken aan een oplossing (captive portal, voor de techneuten).

 

Stuur een mailtje naar abuse@kpn.com, en we geven je zsm vrij. Wel gaan we je vervolgens alsnog vragen te scannnen.


Hoi @BVR88. Heb je inmiddels gemaild naar abuse@kpn.com? Ik hoop dat je z.s.m. weer gebruik kan maken van de diensten!


Ja ik heb weer internet. Heb nu gewoon alle virussen met McAfee verwijderd en een mailtje gestuurd.

Had per ongeluk de virusscanner uit laten staan waardoor er virussen op mijn pc kwamen..

Groeten, BVR


Ja ik heb weer internet. Heb nu gewoon alle virussen met McAfee verwijderd en een mailtje gestuurd.

Had per ongeluk de virusscanner uit laten staan waardoor er virussen op mijn pc kwamen..

Groeten, BVR

 

Scan voor de zekerheid ook nog even met de door ons aangerade scanner (meestal Malwarebytes). Aanwezige virusscanners worden regelmatig (half) om zeep geholpen door virussen, waardoor ze niets meer vinden. Een standalone scanner doet dat dan vaak wel.