Skip to main content
Beantwoord

Voeding experiabox v 10

  • August 18, 2020
  • 9 reacties
  • 238 keer bekeken

Aangezien mijn experiabox v 9 niet heel erg betrouwbaar was, heb ik van een vriend een v10 overgenomen. Hij had die zelf gekocht en later naar andere provider gegaan. De voeding is echter niet meer ok. Hoe kan ik aan een voeding van een experiabox v10 komen?

Beste antwoord door Henk2304

ExperiaBoxen van KPN koop je niet, die krijg je als onderdeel van je abo! Als je V9 stuk is kun je bellen met het gratis servicenummer 0800 - 0402 en dan krijg je een nieuwe.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

  • Antwoord
  • August 18, 2020

ExperiaBoxen van KPN koop je niet, die krijg je als onderdeel van je abo! Als je V9 stuk is kun je bellen met het gratis servicenummer 0800 - 0402 en dan krijg je een nieuwe.


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 20, 2020

Beste Henk,

Is niet helemaal juist. Die dingen zijn ook gewoon te koop in de kpn webshop.


  • August 20, 2020

ExperiaBoxen? Heb je daar een link van want op KPN Apparatuur voort Thuis kan ik ze niet vinden.


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • August 20, 2020

ExperiaBoxen? Heb je daar een link van want op KPN Apparatuur voort Thuis kan ik ze niet vinden.

In de zakelijke webshop staat die volgens mij. Maar goed. Dat betekend nog niet dat een consument die ergens anders vandaan een v10 regelt zomaar een andere voeding krijgt.


  • August 20, 2020

Beste Henk,

Is niet helemaal juist. Die dingen zijn ook gewoon te koop in de kpn webshop.

Hallo @CWE1965 , dat is ook niet helemaal juist, de V10 is in de zakelijke  KPN webshop te koop.

 

 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 20, 2020

Beste Jan

dat was ook hoe hij gekocht is. Vanuit zaak. Dus de aanname dat het in een privé situatie door mijn maat is aangeschaft was voorbarig. 


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • August 20, 2020

Beste Jan

dat was ook hoe hij gekocht is. Vanuit zaak. Dus de aanname dat het in een privé situatie door mijn maat is aangeschaft was voorbarig. 

Ja... dat is makkelijk om dat nu zo te zeggen 😁 heb je het aankoopbewijs erbij? 🤔😉

Je kunt misschien wel een universele adapter aanschaffen.


  • August 20, 2020

Beste Jan

dat was ook hoe hij gekocht is. Vanuit zaak. Dus de aanname dat het in een privé situatie door mijn maat is aangeschaft was voorbarig. 

Dan nog kun jij 'm niet gebruiken. Je hebt alleen recht op vervanging van wat jij van KPN bij je abo gekregen hebt. Dus gewoon 0800-0402 bellen als je V9 stuk is. 


  • August 21, 2020

Ik weet niet waarom er steeds naar mij toe gereageerd wordt.

Mijn enigste reactie was over de verkrijgbaarheid van de V10, dus alleen in de zakelijke webshop te koop en niet bij de particuliere webshop.