Skip to main content

Ik heb een voerautomaat voor mijn kat. Nu is deze verwijderd( is per ongeluk gebeurd)

en ook uit alle apps waar het eventueel in zou kunnen staan.Vervolgens wil ik het opnieuw verbinden, maar dat lukt niet. Hij zegt dat er al een andere gebruiker is. Het enige wat ik mij nu nog kan bedenken is, hij staat nog wel in MY Modem. Als ik mij daar inlog zie ik het staan. Hoe kan ik het daar ook verwijderen??? Is er iemand die mij op weg kan helpen??

Heeft dat ding geen reset knopje? Probeer die dan eens.


Ik zou dit nooit voor mijn kat doen.

Als we lang weg zijn, doet mijn buurvrouw het.

Als we thuis zijn, geven wij haar regelmatig eten, vind ze ook veel leuker (toch?).


Ik zou dit nooit voor mijn kat doen.

Als we lang weg zijn, doet mijn buurvrouw het.

Als we thuis zijn, geven wij haar regelmatig eten, vind ze ook veel leuker (toch?).

tja niet iedereen heeft goed contact met buren , oid


Ik zou dit nooit voor mijn kat doen.

Als we lang weg zijn, doet mijn buurvrouw het.

Als we thuis zijn, geven wij haar regelmatig eten, vind ze ook veel leuker (toch?).

Wat is dit nu voor een antwoord??? Ik ga nooit op vakantie, maar mijn kat krijgt meerdere keren per dag eten, waaronder ook snachts. En ook op werktijden. Ik heb een prima contact met al onze buren, dus oordeel niet als je niet eens weet wat mijn en de kat haar situatie is.


Heeft dat ding geen reset knopje? Probeer die dan eens.

Uiteraard ook geprobeerd, maar dat ding blijft maar zeggen Aready bound with another user.

Je zou haast zeggen dat ik gehackt ben oid. Want het apparaat is overal verwijderd


Bij een volledige fabrieksreset zou die verbinding met de zogenaamde‘andere gebruiker’ ook verbroken moeten zijn @Tineke Bontsema 

Misschien bij jijzelf wel die andere gebruiker, anders het wachtwoord voor de voerautomaat meteen aanpassen.

 


Bij een volledige fabrieksreset zou die verbinding met de zogenaamde‘andere gebruiker’ ook verbroken moeten zijn @Tineke Bontsema 

Misschien bij jijzelf wel die andere gebruiker, anders het wachtwoord voor de voerautomaat meteen aanpassen.

 

Ik hoef geen wachtwoord in te voeren, alleen met welke wifi ik wil verbinden en dan het wachtwoord van die wifi. Maar ik heb ook al een nieuwe account aangemaakt dus met een andere email, maar ik krijg steeds weer die melding


Van welk merk en typenummer is die voerbak @Tineke Bontsema ? En heeft de handleiding geen FAQ-sectie of probleemoplosser?

 


Ik snap

Bij een volledige fabrieksreset zou die verbinding met de zogenaamde‘andere gebruiker’ ook verbroken moeten zijn @Tineke Bontsema 

Misschien bij jijzelf wel die andere gebruiker, anders het wachtwoord voor de voerautomaat meteen aanpassen.

 

Ik hoef geen wachtwoord in te voeren, alleen met welke wifi ik wil verbinden en dan het wachtwoord van die wifi. Maar ik heb ook al een nieuwe account aangemaakt dus met een andere email, maar ik krijg steeds weer die melding

Ik snap ook niet zo goed wat er allemaal gebeurd is vandaag, meerdere dingen die op wifi zaten waren verbroken. Ook mijn wifiversterker(wifipunt) kan ik opeens niet meer verbinden

 


Van welk merk en typenummer is die voerbak @Tineke Bontsema ? En heeft de handleiding geen FAQ-sectie of probleemoplosser?

 

Het is een PETHERO, in de handleiding is er niets te vinden. Uiteraard wel een feedback gestuurd naar de app bouwer, maar ja al die apps zitten in china, je weet vast wel hoe dat gaat.


Van welk merk en typenummer is die voerbak @Tineke Bontsema ? En heeft de handleiding geen FAQ-sectie of probleemoplosser?

 

Het is een PETHERO, in de handleiding is er niets te vinden. Uiteraard wel een feedback gestuurd naar de app bouwer, maar ja al die apps zitten in china, je weet vast wel hoe dat gaat.

https://media.s-bol.com/mMVRQDQy7M8n/original.pdf

 


Van welk merk en typenummer is die voerbak @Tineke Bontsema ? En heeft de handleiding geen FAQ-sectie of probleemoplosser?

 

Het is een PETHERO, in de handleiding is er niets te vinden. Uiteraard wel een feedback gestuurd naar de app bouwer, maar ja al die apps zitten in china, je weet vast wel hoe dat gaat.

Ook bij verschillende apps geprobeer, zoals Petzero, smarlife, tuya smart, nedis. Nergens krijg ik het erop


In de handleiding staat ook een Nederlands emailadres, verder is de handleiding goed verzorgd en voldoende duidelijk @Tineke Bontsema 


Ik snap

Bij een volledige fabrieksreset zou die verbinding met de zogenaamde‘andere gebruiker’ ook verbroken moeten zijn @Tineke Bontsema 

Misschien bij jijzelf wel die andere gebruiker, anders het wachtwoord voor de voerautomaat meteen aanpassen.

 

Ik hoef geen wachtwoord in te voeren, alleen met welke wifi ik wil verbinden en dan het wachtwoord van die wifi. Maar ik heb ook al een nieuwe account aangemaakt dus met een andere email, maar ik krijg steeds weer die melding

Ik snap ook niet zo goed wat er allemaal gebeurd is vandaag, meerdere dingen die op wifi zaten waren verbroken. Ook mijn wifiversterker(wifipunt) kan ik opeens niet meer verbinden

 

Hallo @Tineke Bontsema ,

Overweeg eens om een tweede WiFi-netwerk aan te maken. 
 

Via deze links staat per type modem een instructie. 
 

Het kan ook via een gast-WiFi-netwerk; 

 


Ik ga nooit op vakantie, maar mijn kat krijgt meerdere keren per dag eten, waaronder ook snachts. En ook op werktijden. 

Een kat eet alleen als de kat trek heeft, @Tineke Bontsema
Een hond eet altijd omdat die bang is dat een andere hond het op eet.
Dus kun je gerust een bak brokjes de hele dag laten staan voor de kat, dat doe ik ook.
's Morgens en 's avonds krijgen ze vlees, overdag en 's nachts staan er altijd brokjes voor ze, dus heb je die automaat helemaal niet nodig.
Of is er iets met de kat wat je niet verteld? Je moet bedenken dat wij niet kunnen weten wat je niet verteld.


Ik ga nooit op vakantie, maar mijn kat krijgt meerdere keren per dag eten, waaronder ook snachts. En ook op werktijden. 

Een kat eet alleen als de kat trek heeft, @Tineke Bontsema
Een hond eet altijd omdat die bang is dat een andere hond het op eet.
Dus kun je gerust een bak brokjes de hele dag laten staan voor de kat, dat doe ik ook.
's Morgens en 's avonds krijgen ze vlees, overdag en 's nachts staan er altijd brokjes voor ze, dus heb je die automaat helemaal niet nodig.
Of is er iets met de kat wat je niet verteld? Je moet bedenken dat wij niet kunnen weten wat je niet verteld.

erg offtopic al dat onnodig advies wat totaal niet over het probleem gaat


Zullen we bij de kern van de zaak blijven heren @joop2011 en @huistijger en proberen het probleem van @Tineke Bontsema op te lossen?

 


Ik zou dit nooit voor mijn kat doen.

Als we lang weg zijn, doet mijn buurvrouw het.

Als we thuis zijn, geven wij haar regelmatig eten, vind ze ook veel leuker (toch?).

Wat is dit nu voor een antwoord??? Ik ga nooit op vakantie, maar mijn kat krijgt meerdere keren per dag eten, waaronder ook snachts. En ook op werktijden. Ik heb een prima contact met al onze buren, dus oordeel niet als je niet eens weet wat mijn en de kat haar situatie is.

 

@Tineke Bontsema 

Mijn excuus.

Ik had inderdaad een verkeerde conclusie getrokken.

Nogmaals mijn excuus hiervoor. 


Hoi @Tineke Bontsema . Ik denk dat je het meeste profijt hebt van het antwoord van @Noordzee . Misschien is het apparaat wat kieskeurig wat wifinetwerken betreft en dan is het aanmaken van een los netwerk op 2,4Ghz  vaak de beste oplossing. 


Heb jij de katvoerautomaat al gereset? 

En heb jij in jouw modem 2 aparte wifi netwerken gemaakt? 

zoals 1 wifi voor 2,4 ghz en 1 wifi voor 5 ghz? 

En heb je ook de handleiding van jouw katvoerautomaat al doorgelezen en de app voor jouw katvoerautomaat opnieuw geinstalleerd. Dan moet jouw katvoerautomaat goed gaan werken via jouw eigen wifiverbinding. Vergeet niet om een sterk wachtwoord in te stellen voor jouw katvoerautomaat. 


Reageer