De informatie van postcode check naar glasvezel is niet helemaal juist dat er op mijn postcode **** huisnummer *** glasvezel aanwezig is.
Hierdoor heb ik glasvezel besteld bij de KPN met een overstap service van Ziggo naar KPN.
De bestelling is uitgevoerd en zit nu te wachten op het plaatsen en installeren van glasvezel, bij status bestelling stat de datum 29-11-2024.
Vrijdag 22-11-2024 gebeld naar KPN met de vraag wanneer de materialen werden gestuurd toen kreeg ik de mededeling dat er geen glasvezel geplaatst kon worden omdat de KPN geen toestemming van de VVE om in het pand glasvezel te plaatsen.
Dit vond ik beetje vreemd waarom staat er dan bij de postcodecheck dat er glasvezel aanwezig is, tevens heb ik niks te maken met VVE waant ik huur ons huis bij Hoen Amsterdam.
Hierbij dan ook gevraagd of ik dan tijdelijk de koperverbinding kon krijgen hiervan zit de aansluiting in onze meterkast, maar dat was niet mogelijk maar hoe zit het dan met mijn buren die nog steeds koperverbinding hebben.
Om dat onze contracten van mobiel ook afliepen zijn we met 2 mobiele nummers over gestapt van Vodafon naar KPN wat op 18-11-2024 is voltooid.
Als de KPN geen toestemming krijgt zal ik moeten blijven bij Ziggo waar ik nu de extra kortingen net meer krijgt omdat mijn mobiel bij de KPN zit.
Ik wil nu graag weten wat de KPN gaat doen met dit probleem.
Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy