Skip to main content
Antwoord

Volgens KPN geen internetaansluiting mogelijk, maar er is al een aansluiting

• June 11, 2025
  • 11 reacties
  • 101 keer bekeken

Ik ga binnenkort verhuizen na het aanvragen van een tv en internet abonnement kreeg ik een email dat mijn aanvraag geannuleerd is omdat er geen internetaansluiting in mijn woning aanwezig zou zijn.

Ik ga in een nieuw huis wonen met een internetaansluiting van KPN in de meterkast maar ik krijg het toch maar niet voor elkaar een abonnement af te sluiten.

oja volgens de gegevens van KPN ga ik in een sloopwoning wonen, dit is niet het geval ik ga naar een nieuwbouwwoning.

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@Hepie123. Welkom op de KPN Community! Normaal zou de woningcorporatie dit dan moeten regelen inderdaad. De aannemer zorgt er dan weer voor dat de administratie van je internetaansluitpunt klopt nadat alles aangesloten is. Zit er nu in je meterkast een aansluitpunt voor een DSL-verbinding of voor glasvezel? 

Als je aanvraag geannuleerd is met de melding dat er op dit moment geen aansluiting mogelijk is, kun je ook een haalbaarheidsonderzoek opstarten om dit weer aan te laten passen. Heb je dat al gedaan? Ook kun je eventueel direct contact leggen met KPN Netwerk om daar navraag te doen en hulp hierbij te krijgen. De contactmogelijkheden vindt je op deze website. 

Laat maar weten of je eruit komt via deze opties en of je nog hulp nodig hebt. 

11 reacties

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • June 11, 2025

Is het adres wel overal al goed verwerkt in het BAG register?

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 11, 2025

Ik moet zeggen dat ik nog nooit van het BAG register heb gehoord. Hoe en waar kan ik dit laten controleren?

• June 11, 2025

Ik ga in een nieuw huis...

Nieuw gebouwd? Op een plek waar 3 jaar geleden nog koeien liepen bij wijze van spreken? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 11, 2025

Ons oude huis is gesloopt en op dezelfde plek ( zal een paar meter schelen) is ons nieuwe huis gebouwd. Er was dus wel al bestaande bouw. 

• June 11, 2025

Ok. Hoe komt die internetaansluiting van KPN dan weer in de meterkast dan? Via mijnaansluitng.nl aangevraagd? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 12, 2025

We hebben een huis via de woningbouw misschien dat zij dit hebben geregeld 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 13, 2025

Hoi ​@Hepie123. Welkom op de KPN Community! Normaal zou de woningcorporatie dit dan moeten regelen inderdaad. De aannemer zorgt er dan weer voor dat de administratie van je internetaansluitpunt klopt nadat alles aangesloten is. Zit er nu in je meterkast een aansluitpunt voor een DSL-verbinding of voor glasvezel? 

Als je aanvraag geannuleerd is met de melding dat er op dit moment geen aansluiting mogelijk is, kun je ook een haalbaarheidsonderzoek opstarten om dit weer aan te laten passen. Heb je dat al gedaan? Ook kun je eventueel direct contact leggen met KPN Netwerk om daar navraag te doen en hulp hierbij te krijgen. De contactmogelijkheden vindt je op deze website. 

Laat maar weten of je eruit komt via deze opties en of je nog hulp nodig hebt. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 13, 2025

Ik ben net heel goed geholpen in de KPN winkel. Onze hele buurt heeft last van dit probleem dus gelukkig kon een hele aardige medewerker mij helpen.

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 13, 2025

Nu ik een oplossing heb zou ik graag de chat willen sluiten 

• June 13, 2025

Dit is geen chat. En sluiten kan niet. Dit topic blijft gewoon zo staan zodat andere mensen dit later nog kunnen lezen.

Wat heeft de "aardige medewerker" gedaan? Weet je dat? Kan je daar wat meer over vertellen? 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Super dat je goed bent geholpen in de KPN winkel! Voor meelezers en personen die hier in de toekomst tegenaan lopen is het fijn om te weten hoe je geholpen bent. Kun je daar nog iets over toelichten?

Daarom houden we het topic ook open, want andere mensen hebben er dan nog iets aan.Â