Skip to main content
Antwoord

Voor de tweede keer sinds 20 juni komt KPN niet opdagen om storing te verhelpen

• July 15, 2025
  • 1 reactie
  • 25 keer bekeken

Sinds 20 juni jl hebben wij geen internet/televisie..Na wat heen en weer gezoek bleek er een serieus probleem te zijn nl een breuk in de kabel door wegwerkzaamheden van enexis.  Eind vorige maand zouden ze het op komen lossen van 11 tot 18.00 uur de hele dag thuis gezeten en zonder tegenbericht geen monteur gezien. Vanzelfsprekend klacht ingediend. Ze beloofde het op te lossen met de desbetreffende afdeling. Vandaag zou er een 2e pogong gedaan worden tussen 12.00 en 17.00 uur. Weer de hele dag thuis gezeten, weer geen monteur gezien. Zonder tegenbericht weer niet op komen dagen voor de 2e keer. Vanzelfsprekend word ik hier niet heel blij van. Ondertussen zijn de mb's vsn het mobiele internetkastje bijna op.

Beste antwoord door Denise van KPN

Ik kan me heel goed voorstellen dat je hier niet blij van wordt, ​@EvaM50. Het is natuurlijk ook niet netjes dat je een afspraak met een monteur hebt en deze vervolgens 2 keer niet komt opdagen. Nu geef je aan dat het om een kabelbreuk gaat. In dat geval zal iemand van de afdeling Netwerk hier naar moeten kijken. Mijn advies is daarom om contact met hen op te nemen via dit telefoonnummer: 088 006 37 44.

Voor wat betreft de databundel die je van ons hebt gekregen: deze kan je weer ophogen via onze klantenservice. Maak daarvoor een belafspraak of neem contact op via een van onze social media kanalen: Instagram, Facebook of X.

1 reactie

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 18, 2025

Ik kan me heel goed voorstellen dat je hier niet blij van wordt, ​@EvaM50. Het is natuurlijk ook niet netjes dat je een afspraak met een monteur hebt en deze vervolgens 2 keer niet komt opdagen. Nu geef je aan dat het om een kabelbreuk gaat. In dat geval zal iemand van de afdeling Netwerk hier naar moeten kijken. Mijn advies is daarom om contact met hen op te nemen via dit telefoonnummer: 088 006 37 44.

Voor wat betreft de databundel die je van ons hebt gekregen: deze kan je weer ophogen via onze klantenservice. Maak daarvoor een belafspraak of neem contact op via een van onze social media kanalen: Instagram, Facebook of X.