Skip to main content
Antwoord

Voor mijn nieuwe thuiswerkplek een vaste kabelverbinding nodig, maar ligt geen kabel

• September 9, 2025
  • 1 reactie
  • 43 keer bekeken

Hoi,

ik ga binnenkort verhuizen. En heb voor mijn thuiswerkplek vast internet nodig. Echter komt mijn plek boven op zolder en daar is geen vast internet. Wat ik daar het beste voor regelen voor toch vast internet te hebben zonder een kabel te hoeven te leggen.

Beste antwoord door Ik_Combineer

Een kabel trekken. Je kan gaan werken met poweradapters, maar als een van je buren de auto gaat opladen of de oven aan zet kan het voor uitval zorgen. En met wifi punten hetzelfde, wifi is geweldig en super fijn. Maar als er een stoorzender in de buurt zit kan het wel een beetje haperen. Je hebt het over een thuiswerkplek en dat moet gewoon super stabiel zijn. Dus trek een kabel en zorg er voor dat je nooit problemen ervaart.

1 reactie

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • Antwoord
  • September 9, 2025

Een kabel trekken. Je kan gaan werken met poweradapters, maar als een van je buren de auto gaat opladen of de oven aan zet kan het voor uitval zorgen. En met wifi punten hetzelfde, wifi is geweldig en super fijn. Maar als er een stoorzender in de buurt zit kan het wel een beetje haperen. Je hebt het over een thuiswerkplek en dat moet gewoon super stabiel zijn. Dus trek een kabel en zorg er voor dat je nooit problemen ervaart.