Heb een uitgaan te kort op modem voor tp link kan ik een andere modem krijgen
Bladzijde 1 / 1
Goedemorgen @ajax5252 , welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!
Een nieuw modem is hiervoor helaas niet de geschikte oplossing. Je kan de poorten uitbreiden met een switch, deze kan je aanschaffen via onze webshop.
Heb je onlangs een V10A van ons gekregen, dan kan ik een voor je aanvragen. Wil je in dat geval jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)?
Ik hoor graag van je!
Een nieuw modem is hiervoor helaas niet de geschikte oplossing. Je kan de poorten uitbreiden met een switch, deze kan je aanschaffen via onze webshop.
Heb je onlangs een V10A van ons gekregen, dan kan ik een voor je aanvragen. Wil je in dat geval jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)?
Ik hoor graag van je!
Volgens mij kan dat alleen als een klant 3 of meer tv ontvangers heeft. Heb ik dat correct?
Gewoon een switch kopen. Als je stopcontacten tekort komt ga je toch ook geen stopcontacten bij laten maken. Dan gebruik je (ook) een stekkerblok.
Nou ja ... stopcontacten bij maken is soms best een reële optie. Maar je belt niet de Eneco of de Nuon op voor een paar gratis stopcontacten
Voor zover ik hier op forum vernomen heb is dat alleen bij 3 of meer tv kastjes. Anders niet.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.