Skip to main content

Sinds 2012 heb ik een glasvezel internet + tv abonnement in de loop der tijd per maand €75,99. Ik had hier een extra zenderpakket keuzemogelijkheid bij (gratis)

Jaren later heb ik ook mobiel telefoneren genomen bij KPN. De korting die ik kreeg op dat mobiel abonnement was €5,00 p/m omdat ik reeds internet en tv had. Maar voor 5 gig p/m 150 belminuten €17,95 vond ik teveel en waren er anderen goedkoper.

Nu heb ik per 31-12-2021 dit mobiel abonnement opgezegd. 

Wat schetst mijn verbazing heeft men mijn extra zenderpakket er ook afgehaald. Ik vind dit heel slecht, ik zit nog met de eerste analoge tv ontvangers heb zelf een ander modem aangeschaft omdat die experiabox niet voldoet. (b.v. nummermelding NOK)

Mijn vraag zoveel geld p/m €75,99, voor zo weinig service, oude meuk tv ontvangers geen moderne wifi repeaters, wil u dat ik overstap? 

Geen contact te krijgen met KPM vandaar dit maar gebruikt. Ik hoor graag van u.

*Admin: titel aangevuld voor een betere vindbaarheid

Hoi @papillon2 ,

Welke ontvangers en welk modem heb je van kpn?


2 ARRIS VIP 2952 V2 tv ontvangers en een experia box V8 dus gewoon oude meuk. Heb zelf een fritzbox aangeschaft. Maar het gaat mij vooral om het extra zenderpakket.


Hallo @papillon2 ,

Je krijgt bij KPN Compleet en KPN Hussel alleen maar een extra gratis zenderpakket zolang je ook een mobiel abonnement afneemt bij KPN.  

Dat staat in de afgesproken voorwaarden. In het contract wat je ooit hebt gekregen, wordt de 5 euro korting en het gratis zenderpakket niet vermeld. Of hooguit met de voorwaarde erbij.  

 

Bij KPN Hussel heb je sinds kort het pluspakket gratis als je ook een mobiel abonnement hebt bij KPN. 

 


2 ARRIS VIP 2952 V2 tv ontvangers en een experia box V8 dus gewoon oude meuk. Heb zelf een fritzbox aangeschaft. Maar het gaat mij vooral om het extra zenderpakket.

Die ontvangers worden nog steeds ondersteund. Die gaat kpn niet omruilen voor een 5202(behalve als je betaald...:unamused: ).

Qua tv pakket kan er niks veranderd worden,Die zal je nu moeten toevoegen in mijnKPN(wat natuurlijk ook per maand geld kost..)


Nou toen ik mijn abonnement afsloot was er nog geen sprake van  “hussel” Dus deze antwoorden stellen mij niet tevreden. Volgens mij kan ik dan beter overstappen naar een andere provider. Of een ander aanbod van KPN Internet en tv 100 Mb/s 6 maanden €35,00 daarna €57,50 zenderpakket erbij €12,99 = totaal €70,49 p/m krijg ik nog 2 wifi hotspots ook. Nu betaal ik €75,99 p/m voor ouwe meuk.


Opzeggen staat je natuurlijk vrij. Je mist nu inderdaad de combinatievoordelen. Dus geen gratis extra zenderpakket meer. 

Maar ik zou zelf niet overstappen. Veel te veel gedoe. 


Dat gedoe zal nog wel meevallen, maar het wennen aan een andere provider, vooral TV is KPN op 1 na het beste, Ziggo is wat beter als je de Next box krijgt, alleen betaal je dan wel wat meer per maand.


Nou toen ik mijn abonnement afsloot was er nog geen sprake van  “hussel” 

U heeft nu ook nog geen Hussel abonnement. U heeft nog een ouder abonnement. Wat valt onder "KPN Compleet". Bij KPN Compleet kunt u ESPN of het Pluspakket gratis krijgen indien u ook een mobiel abonnement bij KPN heeft.

Stapt u met dat mobiele abonnement over naar een andere provider, dan vervalt dat.