Skip to main content

Beste Lezer,  In Oirschot is sinds een nieuw gebouw in gebruik voor de hoofdcentrale van KPN.

Vraag; Wat wordt er met het oude gebouw gedaan?

Volgens een monteur van KPN, welke ik gesproken heb aan de poort van het betreffende gebouw,

wordt het gesloopt. Dat is zonde, het kan prima gebruikt worden als opslag. Slopen is kapitaalvernietiging, daarbij is de locatie zodanig dat het niet voor woningbouw in aanmerking komt.

Na sloop van het gebouw wordt het een braakliggend terrein wat de omgeving niet mooier maakt.

Kan het gebouw ook te koop worden aangeboden? Het gebouw is gevestigd aan de Hopmanstraat in Oirschot.

Groetjes, Walter.


Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hoi @WalVing . Welkom op het forum.

Zo te lezen heb  je het beste met je omgeving voor en dat juich ik toe.  Helaas heb ik geen ingang voor dit soort kwesties. Hoe KPN met haar vastgoed omgaat is volledig buiten mijn invloedsfeer. Ik kan je alleen helpen met vragen over je abonnement en de diensten die je eventueel bij ons afneemt.  


Beste Erwin,

Is er mogelijk binnen KPN een afdeling beheer gebouwen die er verder mee kan gaan?

Groetjes, Walter

 


Als er iets is met gebouwen/straatkasten/infra van KPN is daar een algemeen nummer voor: 0800-0150

(ik vrees dat je hier ook niet veel verder komt, maar niet geschoten altijd mis)


Informeer eens bij het Rijksvastgoedbedrijf.