Skip to main content

Hallo allemaal,

In mijn buurt wordt er op dit moment glasvezel aangelegd, via KPNnetwerkNL ben ik te weten gekomen dat het netwerk geen PON netwerk is maar volgens Point 2 Point wordt aangelegd.

Ook zou de vezel voor de huisaansluiting beschikbaar zijn voor ODF, vooralsnog kan ik alleen terecht bij KPN, Tweak en Solcon nav een al aangesloten adres.

Dit zou eigenlijk alleen bij PON het geval moeten zijn dus mijn vraag is hoe zit het met de andere providers? Ik hoop dat er mensen zijn die hiermee ervaring hebben.

Ik ben nog geen KPN klant.

 

Admin: topic verplaatst naar juiste board

Welkom op het forum @Zeelandenaar. Wat ik uit je vraag begrijp is dat je wilt weten welke aanbieders er straks van de glasvezel kabel gebruik kunnen maken die in de buurt gelegd gaat worden? Als dat zo is kun je je gegevens dan invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan ga ik er voor je achteraan. 


Hallo @Bram_ 

Omdat ik nog geen klant ben kon ik alleen mijn adres invullen, ik hoor het graag of de andere providers nog beschikbaar komen, zo niet dan kom ik waarschijnlijk bij KPN.

De glasvezel is vandaag tot bij de woning aangebracht.


@Bram_ 

Online.nl laat nu ook glasvezel zien maar dit staat er voorlopig :

Dus alle providers zouden na afloop van de aanleg beschikbaar moeten zijn?


Ik heb voor je nagevraagd maar ik kan niet direct een lijstje geven van aanbieders. Wel zijn er websites waar dit op te zoeken is zodra het adres is aangemerkt als opgeleverd.