Skip to main content

In ben nu al heel veel jaren klant bij KPN, en als je nieuwe klant wordt krijgt iedereen van die geweldige Cadeau’s al Wifi versterkers. 

Ik zou het onderhand ook eens prettig vinden dat ik deze zaken krijg, anders overweeg ik toch over te gaan naar Ziggo, want daar krijg ik als nieuwe klant die wel.

Ik wacht uw antwoord af.

 

Hallo @Ferry Hendrikx , de nieuwe klanten krijgen die niet gratis, nieuwe klanten kunnen kiezen voor een aantal maanden korting óf de SuperWifi's, sigaar uit eigen doos dus.

Als KPN maar aan iedereen cadeaus uit gaat delen gaat de aboprijs drastisch omhoog en ik heb geen zin in een aboverhoging om een ander te plezieren.

 


Ik zou het onderhand ook eens prettig vinden dat ik deze zaken krijg, anders overweeg ik toch over te gaan naar Ziggo, want daar krijg ik als nieuwe klant die wel.

Daar werkt het precies hetzelfde: als nieuwe klant krijg je ze ja. En je krijgt daarbij dan waarschijnlijk geen korting. Je mag gelijk de volle mep abonnementsgeld betalen. Wat mogenlijk meer is als bij KPN. Een bestaande klant bij Ziggo krijgt ze niet. Vervolgens moet je daarbij ook nog eens andere kabels in huis. Een tweede tv ontvanger boven op de slaapkamer die precies dezelfde functionaliteit bied als onder is niet van vanzelfsprekend...