In mijn KPN staat einddatum contract 16-05-2024 (zie foto). Betekent dit dat mijn huidige internetabonnement loopt t/m 15 mei en per 16 mei niet meer geldt, of dat mijn huidige internetabonnement loopt t/m 16 mei en op 17 mei niet meer geldt?

In mijn KPN staat einddatum contract 16-05-2024 (zie foto). Betekent dit dat mijn huidige internetabonnement loopt t/m 15 mei en per 16 mei niet meer geldt, of dat mijn huidige internetabonnement loopt t/m 16 mei en op 17 mei niet meer geldt?
Beste antwoord door Noordzee
Hallo
Jouw abonnement loopt tot en met 16 mei 2024. Daarna loopt het abonnement ongewijzigd door en kun je eventueel opzeggen met een opzegtermijn van één maand.
Je kunt eventueel ook opzeggen per 17 mei 2024, maar dat moet dan uiterlijk op 17 april 2024 door jou gedaan worden.
Wat ook nog kan, is verlengen. Dan ontvang je tegenwoordig vaak een tijdelijke korting, maar dan zit je wel weer één of twee jaar aan een contract vast.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.