Skip to main content
Beantwoord

Vraag over factuur

  • February 19, 2020
  • 14 reacties
  • 141 keer bekeken

Op mijn factuur staat een e-mailadres. Is dit van een medewerker ?? Of zou dit het mijne moeten zijn?

Beste antwoord door Ron van KPN

Dat is een goede vraag. Als je inlogt in de MijnKPN omgeving en dan rechtsboven in klikt op ‘Profiel’, dan krijg je hier de mogelijkheid om het e-mailadres aan te passen. Laat je me weten of het gelukt is?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

14 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • February 19, 2020

Hallo @Uhhh het zou jouw e-mailadres moeten zijn.


  • Auteur
  • Deelnemer
  • February 19, 2020

Ha,ha, foutje 

dank je wel Ruud


Ron van KPN
Helper
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud-Moderator
  • February 21, 2020

Hi @Uhhh, welkom op het forum.

Ik begrijp dat jouw vraag inmiddels is beantwoord :relaxed:. Als je nog vragen hebt, trek gerust aan de bel!


  • Auteur
  • Deelnemer
  • February 21, 2020

Dank je Ron, ja later bedacht ik me hoe zet ik dit om naar de gewenste e-mail?

groetjes


Ron van KPN
Helper
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud-Moderator
  • February 21, 2020

Oke duidelijk. Is het ook gelukt om het om te zetten naar het gewenste e-mailadres? Als ik nog iets voor je kan betekenen, dan hoor ik het graag!


  • Auteur
  • Deelnemer
  • February 25, 2020

Hoi Ron,

 

nee nog niet aangepast. Kun je mij vertellen hoe ik dat kan doen?

 

groetjes


Ron van KPN
Helper
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud-Moderator
  • Antwoord
  • February 26, 2020

Dat is een goede vraag. Als je inlogt in de MijnKPN omgeving en dan rechtsboven in klikt op ‘Profiel’, dan krijg je hier de mogelijkheid om het e-mailadres aan te passen. Laat je me weten of het gelukt is?


  • Auteur
  • Deelnemer
  • February 26, 2020

Het Ron,

 

nee op dit profiel heb ik het juiste mailadres, want dit heb ik zelf aangemaakt. Op mijn factuur van KPN ( vaste telefonie) staat het verkeerde mailadres.

 

groet.


Ron van KPN
Helper
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud-Moderator
  • February 27, 2020

Dank je wel voor de update. Ik wil graag uitzoeken hoe dit precies in elkaar steekt. Kun je daarvoor je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan ga ik voor je aan de slag!


  • Auteur
  • Deelnemer
  • February 27, 2020

Ha Ron,

 

volgens mij is het alleen relevant dat het gaat om een factuur voor vaste telefonie. Dit heb ik ingevuld.

groet


Ron van KPN
Helper
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud-Moderator
  • March 2, 2020

Dank je wel voor de terugkoppeling. Helaas zie ik geen gegevens staan in jouw profiel. Zou je de gegevens alsnog in kunnen voeren? Wanneer het overigens gaat over analoge telefonie, dan wil ik je vragen om te bellen naar 0800-0402 (gratis). De afdeling die hier over gaat is namelijk alleen telefonisch bereikbaar.


Ron van KPN
Helper
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud-Moderator
  • March 5, 2020

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!


  • Auteur
  • Deelnemer
  • March 6, 2020

Hoi Ron,

 

ik kon het antwoord niet vinden ( via een oude mail is dit wel gelukt; mijn nieuwe gaan niet automatisch naar dit topic) ga volgende week bellen en dan ga ik er vanuit dat het opgelost wordt. 

Geen bericht, goed bericht,

Dank voor je inzet.


Ron van KPN
Helper
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud-Moderator
  • March 6, 2020

Goedemorgen @Uhhh, dat is helemaal goed! Als ik nog iets voor je kan betekenen, trek gerust aan de bel!