Skip to main content

Op mijn factuur staat een e-mailadres. Is dit van een medewerker ?? Of zou dit het mijne moeten zijn?

Hallo @Uhhh het zou jouw e-mailadres moeten zijn.


Ha,ha, foutje 

dank je wel Ruud


Hi @Uhhh, welkom op het forum.

Ik begrijp dat jouw vraag inmiddels is beantwoord :relaxed:. Als je nog vragen hebt, trek gerust aan de bel!


Dank je Ron, ja later bedacht ik me hoe zet ik dit om naar de gewenste e-mail?

groetjes


Oke duidelijk. Is het ook gelukt om het om te zetten naar het gewenste e-mailadres? Als ik nog iets voor je kan betekenen, dan hoor ik het graag!


Hoi Ron,

 

nee nog niet aangepast. Kun je mij vertellen hoe ik dat kan doen?

 

groetjes


Dat is een goede vraag. Als je inlogt in de MijnKPN omgeving en dan rechtsboven in klikt op ‘Profiel’, dan krijg je hier de mogelijkheid om het e-mailadres aan te passen. Laat je me weten of het gelukt is?


Het Ron,

 

nee op dit profiel heb ik het juiste mailadres, want dit heb ik zelf aangemaakt. Op mijn factuur van KPN ( vaste telefonie) staat het verkeerde mailadres.

 

groet.


Dank je wel voor de update. Ik wil graag uitzoeken hoe dit precies in elkaar steekt. Kun je daarvoor je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan ga ik voor je aan de slag!


Ha Ron,

 

volgens mij is het alleen relevant dat het gaat om een factuur voor vaste telefonie. Dit heb ik ingevuld.

groet


Dank je wel voor de terugkoppeling. Helaas zie ik geen gegevens staan in jouw profiel. Zou je de gegevens alsnog in kunnen voeren? Wanneer het overigens gaat over analoge telefonie, dan wil ik je vragen om te bellen naar 0800-0402 (gratis). De afdeling die hier over gaat is namelijk alleen telefonisch bereikbaar.


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!


Hoi Ron,

 

ik kon het antwoord niet vinden ( via een oude mail is dit wel gelukt; mijn nieuwe gaan niet automatisch naar dit topic) ga volgende week bellen en dan ga ik er vanuit dat het opgelost wordt. 

Geen bericht, goed bericht,

Dank voor je inzet.


Goedemorgen @Uhhh, dat is helemaal goed! Als ik nog iets voor je kan betekenen, trek gerust aan de bel!


Reageer