Skip to main content

Ik woon in een studio, waarbij in alle studio’s in het gebouw standaard het WiFi apparaatje op de foto aan de muur bevestigd is. Door de stekker van het apparaatje in het stopcontact te doen gaat automatisch de WiFi aan. Ik wil graag ipv WiFi mijn internet ontvangen via een internet/ethernet kabel. Hoe kan ik dit aansluiten? Dus zonder dat de WiFi daarbij automatisch aangaat?
 

 

Plaats anders eens screenshots van de schermen die je ziet.


Het ziet er precies zo uit als in de handleiding van Ernst-Jan op blz 25. En dan in het Engels ipv Duits

 


Deze link: 

‘’ Herinner me nu dat ik jaren geleden wel inderdaad met de Titanium een GUI had, indertijd zag ik ook een handleiding daarvoor: https://www.deutsche-glasfaser.de/fileadmin/content/pdf/downloads/anleitungen/genexis_drgos_gui_bedienungsanleitung.pdf en op blz. 25 van die handleiding zie je dat WiFi wel uit/aan gezet kan worden.‘’


Ik weet alleen niet zeker wat ik moet aanklikken om de WiFi uit te zetten. Is dat ‘Enable Radio’ uitvinken?

Gewoon proberen. Als dan de klachten weg zijn, dan ist goed hé? 😉


Haal het vinkje weg bij "Activiere Übertragung" en druk op "WLAN Instellingen speichern".

Als het goed is staat de wifi van jouw Genexis dan uit.


Mooi. Die setting is het dus. Hopelijk nu hoofdpijnvrij, ook als je internet!