Skip to main content
Beantwoord

Vraag over interleaving voordat ik overstap naar KPN

  • June 24, 2020
  • 3 reacties
  • 150 keer bekeken

Momenteel overweeg ik over te stappen naar 50/5 VDSL van KPN. Interleaving kan ping flink doen verhogen. Lage ping is voor mij cruciaal. Kan interleaving indien van toepassing op mijn adres worden uitgeschakeld? In de VK kan dit namelijk gemakkelijk. Uiteraard ben ik me ervan bewust dat ik dan snelheid kwijtraak ten voordele van ping.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid​​

Beste antwoord door Maja van KPN

Hi @Resi Poh, welkom op het forum!

Ik snap waar je vraag vandaan komt, je wilt uiteraard graag weten of je wel echt profijt gaat hebben van een overstap :thinking:

Of je data path op fast of interleaved komt te staan, is van te voren niet na te gaan. Dit wordt door een achterliggend systeem bepaald, op basis van de specifieke kwaliteit en prestaties van jouw lijn. We kunnen dit niet omzetten/uitschakelen, omdat de algehele kwaliteit van je lijn dan minder kan worden. Zie ook het laatste stukje van https://forum.kpn.com/kpncyclopedie-105/dsl-statuspagina-s-lezen-466723 voor meer informatie over wat interleaved voor voordelen heeft :slight_smile:

Niet echt het antwoord waar je op hoopte ben ik bang, maar ik kan er niet meer duidelijkheid over geven!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 30, 2020

Hi @Resi Poh, welkom op het forum!

Ik snap waar je vraag vandaan komt, je wilt uiteraard graag weten of je wel echt profijt gaat hebben van een overstap :thinking:

Of je data path op fast of interleaved komt te staan, is van te voren niet na te gaan. Dit wordt door een achterliggend systeem bepaald, op basis van de specifieke kwaliteit en prestaties van jouw lijn. We kunnen dit niet omzetten/uitschakelen, omdat de algehele kwaliteit van je lijn dan minder kan worden. Zie ook het laatste stukje van https://forum.kpn.com/kpncyclopedie-105/dsl-statuspagina-s-lezen-466723 voor meer informatie over wat interleaved voor voordelen heeft :slight_smile:

Niet echt het antwoord waar je op hoopte ben ik bang, maar ik kan er niet meer duidelijkheid over geven!


  • Auteur
  • Topper
  • July 1, 2020

@Maja_ Hi Maja. Bedankt voor je antwoord.

Daar was ik al bang voor. Ik kijk mijn Z*ggo verbinding de komende tijd nog even aan. Mocht er geen verbetering zijn dan meld ik me aan voor VDSL van KPN en hoop ik voor het beste.

Bedankt ook voor de link. Deze neem ik op mijn gemak door.


Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Helemaal prima, je bent hier uiteraard altijd welkom :relaxed: