Skip to main content
Beantwoord

Vraag over korting

  • August 24, 2020
  • 8 reacties
  • 90 keer bekeken

Kunt u mij bellen iz toezegging 6 maanden 50 % korting.

06****

Groet toy arnouts 

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Beste antwoord door Bart_

Hallo @Toy Goed dat je het KPN Forum hebt gevonden. Het werkt even anders dan bij de klantenservice. Het KPN Forum is er op gericht dat klanten elkaar helpen, met tips en adviezen. Zo is Nick, net als jij, een klant van ons. Ik ben een moderator en werk voor KPN. Een moderator zorgt dat gesprekken op het Forum netjes verlopen en dat alle informatie snel vindbaar is. Zo heeft niet alleen de vraagsteller iets aan een antwoord, maar iedereen die het topic vindt. Dat is ook de reden waarom wij als moderators we niet meteen kunnen reageren op vragen en geen telefonisch contact opnemen. Als je persoonlijk contact wilt en direct geholpen wilt worden kun je het beste bellen met de klantenservice via 0800-0402. Op het Forum werken we publiek. Natuurlijk wil ik wel met je meedenken. Kun je dan iets meer toelichting geven? Wat is het probleem precies? 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • August 24, 2020

Dat kun je vergeten, dat zal zomaar niet gebeuren. U kunt zelf bellen: 0800 0402.


  • Auteur
  • Deelnemer
  • August 24, 2020

Beste nick

Heb 8 abonnementen tegelijk afgesloten, en dat waren de condities die toegezegd zijn.

Groet toy arnouts 


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • August 24, 2020

En...? Dit blijkt nu niet waargemaakt te worden?


  • Auteur
  • Deelnemer
  • August 24, 2020

Alle andere abonnementen (...) hebben de korting wel nick

 

Groet toy arnouts 

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • August 24, 2020

Wat is het probleem? Welke korting? Welk abonnement? 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


  • Auteur
  • Deelnemer
  • August 24, 2020

Idd niet voor de loopschansstraat **


  • Auteur
  • Deelnemer
  • August 24, 2020

Postcode ****, breda 

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • August 28, 2020

Hallo @Toy Goed dat je het KPN Forum hebt gevonden. Het werkt even anders dan bij de klantenservice. Het KPN Forum is er op gericht dat klanten elkaar helpen, met tips en adviezen. Zo is Nick, net als jij, een klant van ons. Ik ben een moderator en werk voor KPN. Een moderator zorgt dat gesprekken op het Forum netjes verlopen en dat alle informatie snel vindbaar is. Zo heeft niet alleen de vraagsteller iets aan een antwoord, maar iedereen die het topic vindt. Dat is ook de reden waarom wij als moderators we niet meteen kunnen reageren op vragen en geen telefonisch contact opnemen. Als je persoonlijk contact wilt en direct geholpen wilt worden kun je het beste bellen met de klantenservice via 0800-0402. Op het Forum werken we publiek. Natuurlijk wil ik wel met je meedenken. Kun je dan iets meer toelichting geven? Wat is het probleem precies?