Skip to main content
Hoi medewerkers van KPN!



Daar ben ik weer! 😀Nog altijd wachtend op een winter-muts! Helaas werkt Nienke niet meer bij jullie zie ik...maar er is vast een andere held die me kan helpen aan de KPN-kant!



Ik verbaas me wederom om mijn verlengaanbieding. Ik betaal nu per maand €76,99 (100/100 glasvezel, vaste telefoon, televisie, digitenne, KPN compleet, kortom alles zo'n beetje), als ik exact hetzelfde abonnement (zelf!) wil gaan door verlengen (dus niet wat jullie nu zelf maandelijks doen) dan betaal ik ineens €77,48? Dat prijsverschil, met wat ik nu betaal, is natuurlijk wel te overzien. Die paar centen per maand meer...soit.Een goede connectie is me heel wat waard en gelukkig ligt KPN er maar heel zelden uit! Hihi! 😉😗



Maar waarom krijg ik niet dezelfde korting die iemand krijgt die nieuw een abonnement afsluit? De eerste 6 maanden voor maar 35 Euro??



Ik wacht graag op jullie antwoord, maar wel vlot, want de actie loopt nog maar 6 dagen!! 😉



Groetjes,

Ilja



*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt







Een kleine correctie, het is nog vroeg...€44,99 per maand. Dat komt door de Spotify Premium en Vaste Telefoonkosten. Het Digitenne verschil, is dat dan het verschil tussen een vaste klant en een nieuwe klant?? 🙄😉



Nogmaals,

Groetjes,

Ilja
Hoi @croongetuige, Welkom terug op het forum. Nog altijd wachtend op een winter muts! Wat is het verhaal hier achter? Grappig dat je aan de muts denkt na zo'n warme dag als afgelopen dinsdag. Helaas hebben we op dit moment geen mutsen meer op voorraad. Mocht ik er toch nog één tegenkomen, stuur ik je er een goed? Wat betreft de korting. Het verschil is eigenlijk heel simpel. Deze actie is inderdaad bedoeld voor nieuwe klanten. Je zult zelf, toen je klant bij ons werd, ook een mooi introductie-aanbieding hebben gekregen. Zo'n actie is dit ook. Vandaar dat nieuwe klanten wel een korting krijgt en oude klanten niet, want die hebben al gebruik gemaakt van een soort gelijke actie. Hopelijk is het je zo duidelijk hoe dit zit, anders zie ik een berichtje van je tegemoet.
Hoi Marina!



Ja, die muts, haha! Die is ooit beloofd 3 jaar geleden rond de sinterklaas periode, helaas is die nooit gearriveerd! Ik had hem graag een keer opgezet naar Thialf toe! 😉☹️



Aha, ja, dat begrijp ik. Een andere acquisitie.

Ik heb inmiddels gezien dat ik met mijn verlenging nu naar 4K, ook een kortingsperiode krijg. Van 3 maanden, daarna betaal een klein beetje meer per maand! Maar al met al, ben ik dus toch content! Als het goed is wordt mijn extra apparatuur morgen verstuurd.



Bedankt voor je reactie. En ik kan er nu weer een jaar tegen aan! De muts blijft en is altijd welkom! 🎅



Groetjes,

Ilja
Non-de-kanonnen,...dit is mijn andere profiel schijnbaar...
Hoi @croongetuige/ @IljavanHaren38 🙂 Fijn dat je toch nog in aanmerking komt voor een korting de eerste 3 maanden. Mooi meegenomen! Als je nog vragen over je upgrade hebt, laat je het dan weten!

Reageer