Skip to main content

vraagje

word beetje gestoord, door kpn veilig, het gaat om.

https://www.f-secure.com/sw-desc/pua-w32-app-online.shtml?x-clickref=1011lxKecDWc&utm_source=cleverbridge&utm_medium=affiliate&utm_campaign=cleverbridge+affiliate.

dus restarten telkens, zonder dat het werkt.

nu ben ik niet bang voor een virus, sommige juist nuttig, maar eerder kon je toelaten net als kmsipco..

dus vertel me hoe, dat uit te zetten

Hallo @erikje2014 ,

Door KPN Veilig te verwijderen van jouw computer. 
 

Je kunt je afvragen of je KPN Veilig wel nodig hebt. Bij normaal internetgebruik is dat niet zo. Zorg er wel voor dat je de software-updates voor jouw browser up to date houdt.


noordzee 

heb je gelijk in, wil zelf de controle houden over wat ik toelaat.

en gebruik opera browser, is men ook niet blij mee, blokt advertenties  bijv op youtube enz

dus gedaan wat je zei, normale van windows, doet al moeilijk genoeg 😂 maar is (nog) instelbaar


Hi @erikje2014

Door KPN Veilig te verwijderen van jouw computer. 
 

Je kunt je afvragen of je KPN Veilig wel nodig hebt. Bij normaal internetgebruik is dat niet zo. Zorg er wel voor dat je de software-updates voor jouw browser up to date houdt.

Naast deze tip ook nog een tip van mij over het gebruik van KPN Veilig, mocht je het in de toekomst nog eens willen proberen of voor meelezers: 
Zorg ervoor dat er geen andere virusscanners op je apparaat actief zijn, deze kunnen elkaar dan namelijk gaan tegenwerken. 

Mocht dat bij jou niet het geval zijn en mocht die van Windows ook prima werken, dan kun je het daar natuurlijk ook prima bij laten. 🙂


Sanne_M,

zoals elke nederlander, betaal ik niet voor elk programma.maar zoek een gekraakt programma, of doe het zelf

voorbeeldje een plugin voor, nu photoshop, toen dreamweaver, kostte 1200 dollar, veel geld, wel een super plugin.

en ach  ik sla geen foto's ed op in windows,(externe schijven  64 terra of nu usb sticks 16 terra) alleen dingen die die weer zo te downloaden zijn.

dat is mijn tip, geen belangrijke data opslaan in windows, zoals banktransacties ed.

mocht er virus binnen komen, windows erop nieuw op, staat er ook zo op (intel 24 core ad 3,66 hertz, 64 gig ram, ex miningkaart, usb 3.2, nvme intern voor windows) net upgrade gedaan dus, was eerst gewoon een media center van silversound, dus zo'n redelijk, platte, even hoog als versterker, past qua kleur ook, ook afstandsbediening.

maar je snapt, hoe irritant het is, als bezig bent, kpn veilig wil opstarten om te verwijderen, doe je dat en dan is zogeheten virus, nog niet weg, dus blijft doorvragen. eerder, kon je zelf toelaten, maar dat kan niet meer, jammer genoeg.En wat je zei idd 2 virus programma's, klopt, kpn veilig neemt nu zelf bestaande over, zet die  dus uit.

en nog een tip: wiffi is leuk, bekabeld is beter/veiliger, simpel achter de holle plint en je hebt er geen omkijken naar


Gelukkig heb jij alles onder controle. 👍