Skip to main content
Hallo

Ik heb een vraagje. Mijn kpn abbonement staat nog steeds op mijn ex vriend zijn naam.

Nu heb ik alles wel naar mijn gegevens omgezet zoals email en rek nummer maar de naam kan ik niet veranderen. Kan ik het wel stop zetten terwijl het nog op zijn naam.staat?

Ik heb geen contact meer met hem .



*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
Hi @Ann-4 Wat je wilt doen is het contract overnemen. Daar lees je op deze pagina alles over en je vindt er de benodigde formulieren. Je kunt nu inderdaad wel wat dingen wijzigen, maar het contract zelf staat nog steeds op de naam van je ex. Hij is daarmee nog steeds verantwoordelijk en daarmee ook de enige die het contract kan beëindigen. Daar het contract over te nemen word jij de contractant. Jullie zullen hier echter beide wat informatie én en akkoord voor moeten geven. Je zult dus toch even contact met hem moeten opnemen.
Hb het al.geregeld kan via de chat kpn opzeggen
Hi @Ann-4 Ik vind het als eerste fijn dat je een oplossing hebt gevonden, maar ik vind het wel ietsje bijzonder dat dit op deze manier is geregeld. Je ex was tenslotte de contractant.
nog een tip zet nooit iets op een ander zijn naam zoals abonnementen die persoonlijk zin scheeld weer gedonder

Reageer