Skip to main content

Momenteel heb ik nog een kpn alles in 1 bundel met 100mbps, nu wil ik overstappen naar hussel waar ik 200mbps heb voor maar 3 euro meer per maand. 

Als ik vandaag zou overstappen bijv. Hoe gaat het dan met de facturering? Betaal ik dan deze maand nog voor me alles in 1 en volgende maand voor de kpn hussel? En hoe zit met de afschrijvingsdatum? Blijft die hetzelfde? En hoe lang zou het evt duren voor me snelheid is aangepast? 

Hi J, welkom op het forum. 

Je betaalt voor je nieuwe abonnement zodra de order is geleverd en gelijk vanaf die dag. Verder blijft de afschrijvingsdatum gelijk. 

Hoe lang dit zal duren is afhankelijk van je adres, met name of er nog iets moet worden aangepast in de wijkkast en bij jouw aansluitpunt. De bestelling kun je overigens gewoon plaatsen, je zult dat ook de leverdatum datum zien. 

Hou er overigens wel rekening mee dat je voordelen kunnen wijzigen op Hussel. Zo is Spotify nergens meer in de prijs inbegrepen en de Compleetvoordelen van gratis zenders vervallen wanneer je ook een mobiel bij ons hebt. Gratis Pluspakket of Fox Sports is in de nieuwe situatie een korting van € 5.- geworden die je kunt gebruiken voor bepaalde zenderpakketten of voor Spofity.

 


J, is alles zo een beetje duidelijk?


Ja, helemaal helder! Bedankt!