Skip to main content

Ik ben aan het verbouwen . Nu komt er een oude telefoon kabel onder de raam binnen door de voorgevel. Die wordt nu nog gebruikt voor internet en tv. Dit is een oude telefoon kabelĀ  wordt deze straks weer gebruik met de nieuwe glasvezel? Of kan deze vervallen? Omdat de muren gestukadoort worden beginĀ  september. We hebben een loze leiding gelegd door de gang van de voordeur naar de kelder. Mooi zou zijn als de nieuwe glasvezel rechtstreeks de kelder in kan. Nu hangt de modem lelijk voor bij de muur in de huiskamer.Ā 

Wanneer komt de glasvezel op mijn adres?

Graag een schriftelijk antwoord terug

(...)

Alvast bedankt

Met vriendelijke groet,

Coleta Priems

*Admin: adresgegevens verwijderd uit openbare post

Telefoonkabel word niet gebruikt voor glasvezel. Bedoel je een grijze kabel of een blauwe. Of een lode kabel. Of het isra.Ā 

Ā 

In ieder geval. Als glasvezel word aangelegd, kun je aangeven waar je die wil hebben. In een kelder.. is dat handig? Is het droog?Is er stroom? Glasvezelaansluiting heeft stroom nodig. Ga je het modem daar ook plaatsen? Nog een stroompunt. Wifibereik, vanuit de kelder, gaat dat lukken? Houten vloer of beton?

Anders versterkers plaatsen, liefst aan een kabel. Lopen er meer buisjes door je huis vanaf meterkast?Ā 

Neem je ook itv? Kun je met een kabel van meterkast naar woonkamer komen om een tv ontvanger aan te sluiten?

Ā 

Wanner glasvezel word aangelegd kun je hier opvragen.


Hallo @C.PriemsĀ Welkom hier op het KPN Forum!Ā Hier kun je inĀ gesprek gaan met onze community! Onze community bestaat uit onze klanten en mensen met interesse in onze diensten en producten. Onze community heeft heel veel kennis in huis en op bijna alle vragen kun je hier het antwoord vinden. Als iemand reageert op je vraag, gaat dat via een berichtje in dit topic. Heb je de reactie van DennisA78 al gelezen ondertussen?Ā 


Als u nu nog niet weet wanner u glasvezel krijgt, ga er dan maar vanuit dat het volgende jaar word. Dus die telefoonkabel gewoon laten zitten lijkt me.


Kunnen jullie het bericht verwijderen? Bedankt het is duidelijk.


Dag @C.PriemsĀ Goed om te zien dat alles duidelijk is! Daar is het forum voor bedoeld. Omdat we het belangrijk vinden dat zoveel mogelijk mensen iets aan de antwoorden hebben, kan ik de vraag niet voor je weghalen. Wat ik wel voor je kan doen is je account verwijderen: je naam wordt dan geanonimiseerd. (Maar we hopen stiekem dat je af toe blijft terugkomen, hier op het forum).