Skip to main content
Er zijn allerlei wijzigingen doorgevoerd waar ik niet om heb gevraagd!



Mijn modem ging weer stuk want ik heb er al eerder 2 gehad.

Ik had Telfort en heb nu KPN hoe dat gebeurt is snap ik nog steeds niet.

Is 1 bedrijf!



Hierop heb ik de nieuwe modem die mij is opgestuurd aangesloten om weer internet te hebben.

Nu zit ik opeens aan een nieuw abonnement vast die ik niet kan betalen.



Zou mij willen helpen met het volgende:



1 - KPN Internet abonnements kosten moeten omlaag want is te duur. Verlaag snelheid. Heb geen geld!

2 - Telfort mobiel abonnement beeindigen bij einde contract 08-2019. Kan het niet betalen!

Ik neem een simkaart uit de winkel. Nu kost het mij te veel! Want ik kan het gewoon niet betalen!

3 - Ik wil geen Fox Sports pakket en heb daar ook nooit om gevraagd! Kan het niet betalen!



*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board
Goede middag yake u zou ook even kunnen bellen gratis kpn 0800 0402 om dat recht te zetten. Of wacht op een webcar medewerker die kun u ook daar mee helpen. šŸ¤”succes.
Hey Cornelis48. Ik heb al een brief gestuurd en wacht op reactie. Thanks...
Hallo @Yake Welkom hier op het Forum en goed dat je je vragen hier stelt. Ik wil graag alles duidelijk hebben, dus laten we het Ć©Ć©n en ander bij langs lopen. Vul me vooral aan waar ik zaken verkeerd zie!



Er zijn allerlei wijzigingen doorgevoerd waar ik niet om heb gevraagd!

Kun je me iets vertellen over wat je precies bedoelt?

Mijn modem ging weer stuk want ik heb er al eerder 2 gehad.

Ik had Telfort en heb nu KPN hoe dat gebeurt is snap ik nog steeds niet.

Is 1 bedrijf!


KPN en Telfort zijn twee verschillende bedrijven, al is een Telfort een dochterbedrijf. We gaan inderdaad samen verder en Telfort zal als merk gaan verdwijnen. We hebben hier uiteraard heel uitvoerig over gecommuniceerd.

Hierop heb ik de nieuwe modem die mij is opgestuurd aangesloten om weer internet te hebben.

Nu zit ik opeens aan een nieuw abonnement vast die ik niet kan betalen.


Kun je dit iets verder uitleggen? Je zit uiteraard nooit zomaar vast aan een abonnement: je krijgt altijd informatie, documentatie en uitleg over het hoe en wat.

Zou mij willen helpen met het volgende:

1 - KPN Internet abonnements kosten moeten omlaag want is te duur. Verlaag snelheid. Heb geen geld!


Abonnementskosten kunnen niet omlaag en je kunt ook niet downgraden met je abonnement.



2 - Telfort mobiel abonnement beeindigen bij einde contract 08-2019. Kan het niet betalen!


Aan het eind van je contract kun je uiteraard opzeggen. Je kunt hiervoor het beste bellen met de collega's van de Klantenservice, via 0800-0402.



3 - Ik wil geen Fox Sports pakket en heb daar ook nooit om gevraagd! Kan het niet betalen!


Als je voor dit pakket betaalt kun je het zelf uitzetten, via MijnKPN.



Je schrijft dat je al een brief hebt gestuurd. Je kunt het gerust het antwoord daarop afwachten. Ik wil ook met alle plezier met je meekijken. Dan heb ik wel enkele gegevens van je nodig. Zou je in dat geval jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? Dan ga ik voor je aan de slag! (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Hallo,



1 - Als je voor dit pakket betaalt kun je het zelf uitzetten, via MijnKPN.



Dat gaat niet want ik kan niet inloggen op MijnKPN krijg steeds een blanco scherm met alleen mijn adres

gegevens. Daar had ik zelf ook al aan gedacht. Vandaar vraag ik het aan u. Kunt u Fox Sports voor me

uitzetten. Ik wil het niet 6 maanden gratis om er vervolgens voor te betalen. Ik kijk er niet naar.

Juist omdat het mij niet lukt heb ik brieven gestuurd met het verzoek of Telfort/KPN

het voor mij willen doen.



2 - Telfort mobiel abonnement beeindigen bij einde contract 08-2019. Kan het niet betalen!



Duidelijk en zal ik doen. Einde contract bel ik even.

Misschien behoud ik het want het word dan een Sim Only en dus betaal ik niet meer voor de toestel.

Compenseert een beetje voor het verhogen van abonnement kosten internet/tv.



Ik vind het nog steeds niet eerlijk maar wie ben ik?

Ziek thuis vergaan van de pijn niet weten hoe lang ik het nog vol hou.



Het leven is erg hard maar de voorkant van een trein is harder.

Je moet het alleen niet doen als ze staken.
Hallo @Yake ,

Haal Abo je persoonlijke gegevens weg nu het nog kan.

Klik rechts onder op de drie ... Klik op bewerk en haal je gegevens weg i.v.m. privacy.

Veel sterkte
Jan-D



Zijn we zo gemeen geworden op de wereld dat je nergens meer eerlijk kunt zijn!

Dat vind ik niet kunnen.



Je hebt wel gelijk want is gevoelig info



Echter heb ik niets te verbergen.

Er valt bij mij ook niets te halen.

Met mijn gegevens kan er ook niet gefraudeerd worden.

Dan weet men waar ik woon geen probleem en iedereen met goede bedoelingen is bij mij welkom.

Mensen met slechte bedoelingen komen overal daar hoef je niet voor op een forum te zijn.



Persoonlijk: Wel bedankt dat je aan mij denkt.



Vriendelijke groet,



Yake
Hallo,



1 - Als je voor dit pakket betaalt kun je het zelf uitzetten, via MijnKPN.



Dat gaat niet want ik kan niet inloggen op MijnKPN krijg steeds een blanco scherm met alleen mijn adres

gegevens. Daar had ik zelf ook al aan gedacht. Vandaar vraag ik het aan u. Kunt u Fox Sports voor me

uitzetten. Ik wil het niet 6 maanden gratis om er vervolgens voor te betalen. Ik kijk er niet naar.

Juist omdat het mij niet lukt heb ik brieven gestuurd met het verzoek of Telfort/KPN

het voor mij willen doen.


Ook hiervoor kun je gerust even bellen met de klantenservice, dan wordt het in Ć©Ć©n keer geregeld!







Dit is een automatisch verstuurd bericht. Dat betekent dat wij een

> antwoord op deze e-mail niet lezen.



Geloof je er zelf in?



Niet te geloven.



Men wil naar MARS.

Ze proberen een varkens hart in een mens te stoppen zodat we langer kunnen leven.



Mijn provider kan mijn gegevens niet juist krijgen in hun eigen systeem!

Mijn provider weet me wel in de kosten te jagen door mijn abonnements kosten te verhogen.

Simpel omdat ze op afstand mijn modem uit zetten en mij met een nieuw modem opsturen.

Met automatisch een heel nieuw contract!



Ik had telfort en nu KPN en is zelfde bedrijf maar dochter is telfort.

Ze hebben niet de straat open gelegd om een nieuw internet kabel aan te leggen tot mijn woning.



Net als groene stroom! Waar hebben we het over?



Slim maar niet eerlijk!



Ik bewaar alle mails en hier moet wat mee gebeuren.

Het kan niet zo zijn dat iemand die ziek is en afhankelijk is van een beetje internet/media

zo onder druk word gezet om meer te betalen want anders sluiten jullie me gewoon af.



Nog maal het vriendelijke verzoek!!!

Verlaag alsjeblieft mijn internet snelheid. Ik kan er niet mee naar MARS.

Ik wil geen FOX Sport NOOIT!!!



Waar het om gaat is dat ik het niet kan betalen!

Ik heb er ook niet om gevraagd.



Mijn modem ging weer stuk!!!

Kreeg een nieuwe en heb wat hierboven geschreven staat!



Ps: Ik ben ziek sluit mij alsjeblieft nooit af.

Het is het enige wat ik nog heb om te doen naast pijn leiden.



Gr. Yake



*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Hallo @Yake Ik heb je nieuwe topic samengevoegd met het topic dat je al eerder had aangemaakt, om het overzichtelijk te houden.



Ik ben bang dat ik je laatste bericht niet zo goed begrijp. Ik haal er uit dat je bang bent om te worden afgesloten. Dat gebeurt uiteraard niet zo maar.



Ik lees ook dat denkt dat je een nieuw contract hebt gekregen, omdat er een nieuwe Experia Box naar je is verstuurd en dat je geen abonnement op Fox Sports wilt. Het Ć©Ć©n en ander lijkt nogal op de vorige berichten die je stuurde. Ik heb je toen geadviseerd om te bellen met de klantenservice. Heb je dat ook gedaan?
Ja.



Ik heb het opgegeven.



Der komt van zelf wel een oplossing want eindeloos betalen voor 2 providers!

Ik heb maar 1 keer internet. Hahahaa.. Ik zou niet weten wat de mogelijkheden zijn van 2x...

Iemand word ooit wakker en maakt dit goed.



Wel bedankt en wel moeilijk!

In deze tijdperk van technologie vind ik dat knap.



Yake

Reageer