Skip to main content

Kan ik mijn beide kpn abonnementen opzeggen en daarna voor mijn twee woningen opnieuw een aanvraag doen zodat ik super wifi krijg? Ik vind het vreemd dat ik als jaren vaste klant hier dan extra voor zou moeten betalen. Als je kijkt naar wat wij allemaal afnemen van de kpn en de tijd dat we dat al doen zou het een cadeau moeten zijn. We geven al jaren aan dat de WiFi op zolder niet oké is!  U is er iets en daar moeten wij dan extra voor betalen. Vreemde wereld dit. Toch maar eens naar een andere aanbieder kijken!

Hallo @gerriehofsink , dat kan wel, maar dan moet je minimaal 6 maanden geen klant van KPN zijn geweest op de bewuste adressen.

Als het goed is heb je in het verleden ook van een aanbieding gebruik gemaakt toen je klant werd.

Dat kan KPN uiteraard niet blijven doen, want dan gaan de abo-prijzen omhoog en zijn de kortingen en cadeautjes een sigaar uit eigen doos.


Aanvullend ook bij andere aanbieders zal je zelf moeten investeren voor betere wifi dekking.


Hallo @gerriehofsink , dat kan wel, maar dan moet je minimaal 6 maanden geen klant van KPN zijn geweest op de bewuste adressen.

Als het goed is heb je in het verleden ook van een aanbieding gebruik gemaakt toen je klant werd.

Dat kan KPN uiteraard niet blijven doen, want dan gaan de abo-prijzen omhoog en zijn de kortingen en cadeautjes een sigaar uit eigen doos.

 

Hoi Gerrie, welkom op het forum! Jan slaat de spijker op de kop hier. Wat je wel kunt doen is de Wifi Manager doorlopen. Mocht die de wifi niet kunnen verbeteren is er kans dat er een gratis wifi monteur langs komt, of dat er Experia Wifi worden opgestuurd.