Skip to main content

Gisteren zou mijn contract ingaan bij KPN Com (internet, televisie en twee mobiele abonnementen). 
Helaas zijn we (samen met medewerker van KPN) bij het installeren er achter gekomen dat er ergens een storing zit. Lampjes die moeten branden, doen het niet. Dus internet werkt niet. 
Gelukkig kon er gelijk voor vandaag een monteur worden geregeld. Er werd mij verteld dat ik dat kon volgen via kpn.com/volgjestoring. 
Toen ik na enige tijd niets kon vinden hier, heb ik opnieuw gebeld. Opnieuw kreeg ik de bevestiging dat vandaag tussen 13.00 - 17.00 uur een monteur zou komen.
Om verder in te kunnen loggen had ik nog wat gegevens nodig. Ik kreeg nog wat mails toe gestuurd waarin stond dat er een monteur op 21 mei zou komen. 
Ik vertelde dat en hij gaf aan dat dat een fout was en dat de monteur echt vrijdag 17 mei zou komen. 

 

Je begrijpt het al. Ik heb vandaag opnieuw gebeld: Er komt geen monteur vandaag. Ik heb een vrije middag genomen hiervoor. 

De monteur komt 21 mei. 

Wederom kan ik deze afspraak overigens niet vinden in kpn.com/volgjemonteur. 

 

Hi @PetraKloos, welkom hier.

Wat naar om te horen dat er een misverstand is ontstaan over de datum van het monteursbezoek. Leidend is in ieder geval wat er via e-mail bevestigd is, als daar de 21ste staat, dan klopt dit ook. 

Echter wil ik dit voor de zekerheid wel nakijken. Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 


Reageer